FB pixel TP pixel
Netflix po neúspěchu thrilleru Triple Frontier přehodnocuje nové investice © TMDB

Netflix po neúspěchu thrilleru Triple Frontier přehodnocuje nové investice

115 milionů dolarů utracených za hvězdami nabitý trhák Triple Frontier podle hlavounů Netflixu nezaujal dostatek předplatitelů a nedostál tak investicím, které byly do něj vloženy. Netflix tak hodlá změnit strategii za jaké původní projekty utratí své peníze.

Streaming novinky

Reputace Netflixu jako bezedného rozhazovačného strýčka, který si potřebuje vybudovat zásobu seriálů a filmů pro svou knihovnu, a bez velké strategie sype peníze jak do komedií s Adamem Sandlerem, tak zároveň do autorských filmů typu Roma, je možná u konce. Alespoň tak se naposledy vyjádřil šéf jeho obsahu Ted Sarandos. Ten na setkání s televizními a filmovými producenty zpochybnil nynější strategii a rozebíral nový plán, ve kterém by měl být Netflix více pečlivý a vybíravý v tom, do jakých projektů vloží své prostředky. Sarandos údajně pronesl, že hlavním kritériem nyní bude především sledovanost, tedy schopnost pořadu přinést velký počet diváků. Kritická odezva či útoky na nejrůznější festivalové či výroční ceny se tak ve strategii výroby a nákupu odsunují na druhou kolej.

Netflix po neúspěchu thrilleru Triple Frontier přehodnocuje nové investice © TMDB

Hlavním argumentem pro tuto změnu pak měl být neúspěch hvězdně obsazeného akčního thrilleru Triple Frontier. Za film režiséra J. C. Chandora s Benem Affleckem, Oscarem Isaacem, Charliem Hunnamem a Pedrem Pascalem prý Netflix utratil ohromujících 115 milionů dolarů, což je mnohem více než normálně utratí hollywoodské studio za erkové drama. Netflix se v dubnu chlubil, že film měsíc po uvedení zhlédlo 52 milionů předplatitelů, a zdálo se, že Triple Frontier bude dalším hitem této streamovací služby. Nakonec se ukázalo, že vložené prostředky byly pravděpodobně neúnosně velké. V minulosti se mezi netflixovské neúspěšné projekty zařadily seriály Marco Polo (200 milionů dolarů) a The Get Down (120 milionů), které si své publikum nenašly a byly odvysílány bez většího zájmu. Letos všichni upírají zrak k dalšímu gigantickému projektu Netflixu, a to stopadesátimilionové gangsterce The Irishman režiséra Martina Scorseseho. To je přesně ten typ filmu, který by podle nové strategie v budoucnu neměl vzniknout - tedy vysokorozpočtové ambiciózní drama.

 621 zobrazení   7 se líbí
WTF týdne: Netflix po kritice slibuje méně kouření ve svých pořadech
WTF týdne: Netflix po kritice slibuje méně kouření ve svých pořadech
05.07.2019 12:00:00 | Streaming novinky

Kouře ze zapálených cigaret na televizních obrazovkách v poslední době přibývá a Netflix na tom nese velkou část viny. Toto tvrdí studie protikuřácké skupiny Truth Initiative, která za největší „znečišťovatele“ vyhlásila právě netflixovské seriály Unbreakable Kimmy Schmidt a Stranger Things.

HBO slaví, většina fanoušků Hry o trůny zřejmě platí i po konci seriálu
HBO slaví, většina fanoušků Hry o trůny zřejmě platí i po konci seriálu
28.06.2019 | Streaming novinky

Závěr seriálu Hra o trůny přinesl jednu palčivou otázku – bude HBO schopna udržet si své předplatitele i bez svého největšího seriálu? Na jednoznačný závěr je ještě stále brzy, ale první validní data naznačují, že většina předplatitelů zůstává HBO věrná i bez draků.

Další seriálový hit opustí Netflix. České publikum to však přežije
Další seriálový hit opustí Netflix. České publikum to však přežije
27.06.2019 14:00:00 | Streaming novinky

Boj o diváka mezi streamovacími službami se pomalu ale jistě vyostřuje a bude poměrně zajímavé sledovat, jak celá válka dopadne. Majitel práv seriálu Kancl NBCUniversal právě oznámil, že si jej bere zpět pro svou chystanou novou službu.

Kolik lidí má u nás Netflix? Kolik filmů má titulky? Máme novou studii!
Kolik lidí má u nás Netflix? Kolik filmů má titulky? Máme novou studii!
27.06.2019 9:00:00 | Streaming novinky

Posledních pár týdnů jsme pracovali na tom, abychom vám mohli ukázat zatím nejpodrobnější studii, která vznikla o českém Netflixu. Podívali jsme se na klíčová data o jeho české nabídce - jak se historicky vyvíjela, jak jsme na tom s porovnání s Evropou a jak rychle přibývají titulky. Máme také nové odhady o počtu předplatitelů v Česku.