Jurský svět 3 je epická akční řež a pak už nic. Recenze mluví o vyhoření série © Universal Pictures

Jurský svět 3 je epická akční řež a pak už nic. Recenze mluví o vyhoření série

Tento čtvrtek do našich kin vletí již třetí film z nové dinosauří trilogie. Povedl se režisérovi prvního dílu Colinu Trevorrowovi návrat k milované látce, nebo budou diváci odcházet z kin zklamaní?

7. 6. 2022 15:00 | Filmové novinky

Třetí díl Jurského světa s podtitulem Nadvláda patří beze sporu mezi největší a nejočekávanější letošní kinohity. Takto masivní spektákly si sice přijdou na své diváky i navzdory nepříznivým reakcím, přesto není od věci podívat se, jak se dle prvních recenzentů snímek povedl. A naštěstí to vypadá, že nás v kinech čeká opět parádní dinosauří jízda se skvělými triky a vizuálem. Ke třetímu dílu se vrátil režisér jedničky Colin Trevorrow, který opět nastoupil na vlnu nostalgie a fanservisu a do nového filmu dokonce přizval i staré známé herce z původní trilogie. Znovu se tak shledáme nejen s Chrisem Prattem, Omarem Syem či Bryce Dallas Howard, ale i s Laurou Dern jako Ellie Sattler a Samem Neillem jako Alanem Grantem.

Diváci, kteří již film viděli, potvrzují, že se opět můžeme těšit na zážitkový cirkus, v němž nás pozdraví dinosauři, staré známé tváře a dostaneme pořádnou porci akce. Pokud byste ovšem chtěli něco nového či alespoň posun nějakým překvapivým směrem, budete se muset poohlédnout jinde. Nadvláda chce opět hlavně bavit: nabídnout nejrozmanitější honičky, vysoké tempo, humor, nadávkovat nějaký ten patos a pokusit se vybudit emoce. Někteří diváci se ale cítili být unaveni stále tím samým a třetí díl jim přišel neuspokojující a vyhořelý. Stěžují si hlavně na podvyživený příběh, který je podřízen pouze akci. Navíc z celého filmu prakticky zmizela věrohodnost a hlavní postavy jsou vlastně superhrdinové, kteří přežijí úplně vše, a divák tak s nimi nedokáže navázat emocionální pouto. Přesto měl film hned po startu započítávání recenzí na serveru Rotten Tomatoes 88 procent pozitivních reakcí. V našich kinech se budeme moci o kvalitách filmu přesvědčit od 9. června.

Tvůrci seriálu Dark předvedli trailer nového sci-fi. Netflix ho uvede letos
06.06.2022 20:30:00 | Filmové novinky

Sci-fi Dark patřilo v uplynulých letech mezi to nejlepší, co Netflix ve svém katalogu nabídl, a v rámci dlouhodobé dohody nyní tvůrci připravili seriálovou novinku, která nám má také vyrazit dech. A zatím se zdá, že mysteriózní příběh o migrantech na zámořském parníku naplní své ambice.

Nejočekávanější fantasy Netflixu má první trailer! Sandman vypadá božsky
06.06.2022 20:00:00 | Filmové novinky

Netflix v prvním traileru představuje nejdražší komiksový seriál všech dob, který vychází z díla Neila Gaimana. Do říše snů s Morfeem pronikneme už letos v létě.

Zombie nářez roku? Netflix ukázal fantastický trailer nového Resident Evilu
06.06.2022 19:30:00 | Filmové novinky

Netflix předvedl fenomenální trailer na svou verzi videoherní adaptace Resident Evil s podtitulem Lék. A zatím se zdá, že nás čeká dost možná nejlepší filmová či seriálová verze vůbec. I když budou fanoušci pomalu budovaného napětí rozhodně zklamaní.

Fantasy Zámek a klíč končí. Netflix ukázal trailer finální řady a datum premiéry
06.06.2022 18:50:00 | Filmové novinky

Oblíbená fantasy Netflixu Zámek a klíč míří do svého závěru. Již dříve ohlášená třetí řada nyní dostává finální podobu díky prvnímu zveřejněnému traileru. Streamer zároveň odhalil, kdy třetí řada objeví v nabídce.