65 %

Příběh neurazí ani nepřekvapí, jen tiše proplyne kolem ve společnosti dobré herecké sestavy. Pro děti je to film příliš dospělý, pro dospělé trochu naivní a předvídatelný. Atmosféra se celkem vydařila, škoda jen, že s postavou Petra se velmi špatně sžívá a nezachrání ho ani charisma Ondřeje Vetchého. Nejvíce pobaví a zaujme Anna Polívková s Vilmou Cibulkovou. Pár povedených scén a vtípků si každý divák najde.

celá recenze

Karolina Benešová

Sdílej s kamarády

Facebook Twitter

Další recenze filmu Pohádky pro Emu

Rimsy

60%

Rimsy (Moviezone) ohodnotil Pohádky pro Emu 2016

Pohodová vánoční komedie přichází překvapivě brzy, ovšem své ambice naplňuje bez větších problémů. Můžete (a nejspíš budete) vyčítat režiséru Havlíkovi řadu ned... celá recenze

Karolina Benešová

65%

Karolina Benešová (CervenyKoberec) ohodnotil Pohádky pro Emu 2016

Příběh neurazí ani nepřekvapí, jen tiše proplyne kolem ve společnosti dobré herecké sestavy. Pro děti je to film příliš dospělý, pro dospělé trochu naivní a předvídatelný. Atmosféra se celkem vydařila, škoda jen, že s postavou Petra se velmi špatně sžívá a nezachrání ho ani charisma Ondřeje Vetchého. Nejvíce pobaví a zaujme Anna Polívková s Vilmou Cibulkovou. Pár povedených scén a vtípků si každý divák najde. celá recenze

Mirka Spáčilová

55%

Mirka Spáčilová (iDnes) ohodnotil Pohádky pro Emu 2016

Ondřej Vetchý by zasloužil titul Záchranář roku. Znovu je to hlavně on, kdo z tuctové romantické komedie činí snesitelnou podívanou, tentokrát v Pohádkách pro E... celá recenze

Honza Varga

70%

Honza Varga (Filmspot) ohodnotil Pohádky pro Emu 2016

Hlavním hrdinou českého filmu Pohádky pro Emu je svobodný padesátník Petr (Ondřej Vetchý), pracující v Londýně na imigračním oddělení. Jednoho dne obdrží telefonát z Čech, že jakási žena, se kterou se před lety znal, měla vážnou dopravní nehodu a Petra uvedla coby otce své osmileté dcery Emy, o níž Petr neměl ani tušení. Vydá se tudíž do Čech a ubytuje se v hotelu, kde se stane Eminým opatrovníkem do doby, než se její maminka uzdraví. Ta ale v nemocnici zemře a Pe... celá recenze

Jaroslav Král

75%

Jaroslav Král (TotalFilm) ohodnotil Pohádky pro Emu

Je smutné, že musíme poslední dobou na českých filmech oceňovat i řemeslný standard. U Pohádek pro Emu ale naštěstí není třeba nic vytahovat z paty. Film funguje, scénář obstojí, stejně jako jistá režie. Casting je bezchybný a jako romantický předvánoční produkt nemá film za poslední roky v české filmové tvorbě konkurenci. Takhle má vypadat žánrovka. Na všelijaké Seznamky, Bezva ženské atd. můžeme pro tuto chvíli zapomenout. Pohádky pro Emu můžeme s klidným svědomím doporučit. celá recenze