Pokračujeme v našem seriálu o tom, jak je na tom Hollywood s penězi. Minule jsme si ukázali, jak Hollywood získává peníze z filmů a kdy začíná být film opravdu ziskový. Jen jsme tak naťukli, že do rozpočtu se kromě nákladů na samotné natočení musí počítat i propagace. A na tu se dneska podíváme pořádně.
O Netflixu píšeme prakticky pořád, často také o jeho finančních výsledcích. Zatímco počty jeho předplatitelů jsou ohromující, výnosy už analytikům tak úžasné nepřipadají, především v souvislosti s rozpočty, které vynakládá na seriály a filmy. Je v Hollywoodu vůbec možné na filmech vydělat? A jak to spočítat? Tak to si dnes ukážeme.
Letošní rok bude ve streamingu zásadní. Zavedení hráčí jako Netflix či Amazon se utkají s novými soupeři jako je Apple, Disney a nebo Warner. Do toho stále ještě musí bojovat s dalšími bojovníky jako je HBO nebo Hulu. Kdo v této válce vyhraje a získá Železný trůn a s ním přízeň diváků?