Eddie Murphy a Amazon můžou slavit. Jejich Coming 2 America, pokračování legendární osmdesátkové komedie Cesta do Ameriky, se stal obrovských diváckým hitem lámajícím rekordy.
10. 3. 2021 9:00 | Streaming novinkyZa ta léta jsme si už zvykli, že se streamovací společnosti o svá data sledovanosti s veřejností dělí jen velmi nerady, a prakticky jiné než ty úspěšné nedostaneme. Jejich metriky a statistiky nebývají úplně průkazné, každá používá jiné a odhalují jen ta data, která se jim hodí, proto bychom je vždy měli brát v určitém kontextu a s nadhledem. Nyní se Amazon chlubí zprávou zprostředkovanou ratingovou agenturou Screen Engine. Ta tvrdí, že pokračování komedie Cesta do Ameriky s Eddiem Murphym v hlavní roli pojmenované hravě jako Coming 2 America se stal obrovským hitem a Amazon, který za něj Paramountu zaplatil výrazných 125 milionů dolarů, se tak ujistil, že peníze za něj utracené se vyplatily.
Coming 2 America překonal dosud největší filmový divácký zářez Amazonu, pokračování Borata, a podle agentury se stal dokonce nejvíce streamovaných filmem uplynulého roku během premiérového víkendu. Screen Engine, zkoumající tyto víkendové žebříčky zahrnující streaming, PVOD a VOD tituly, udělil komediálnímu pokračování první místo, když o tomto víkendu porazil hity jako SpongeBob ve filmu: Houba na útěku vysílaném na Paramountu+ (na českém Netflixu ale k vidění od loňského listopadu) nebo Disneyho Rayu a draka, který byl k vidění v USA v kinech i za dodatečných 30 dolarů na Disney+. V celkových statistikách měl za sebou nechat i takovou těžkou váhu jako Wonder Woman 1984 od HBO. Podle většiny diváků sice pokračování příběhů o princi Akeemovi z afrického království Zamunda nedosahuje kvalit svého předchůdce a hodnotí jej jako průměrnou komedii, zájem ale vyvolal nebývalý, což se určitě počítá.
Reklama 2 624 zobrazení 43 se líbíHBO očividně myslí svůj boj v probíhajících streamovacích válkách vážně a pomalu ale jistě se chystá na upgrade do podoby HBO Max, když zaplňuje svou knihovnu velkými hity. V březnu tak láká diváky na klasiky jako trilogie Kmotr nebo Pán prstenů. Z vlastní seriálové produkce pak nabízí ožehavý dokument Allen v. Farrow nebo teen drama Generation.
Doufali jste, že uvidíte nový Mortal Kombat v kině? Máte s největší pravděpodobností smůlu. Nový výhled fyzických nosičů totiž ukazuje, že nová verze slavné mlátičky dorazí již v květnu na fyzické nosiče. A dá se předpokládat, že vydání bude předcházet exkluzivní uvedení na HBO.
Podobně jako se před pár dny vyjadřoval k další strategii společnosti Disney její šéf Bob Chapek, promluvil na různá témata týkající se obsahu, distribuce a uživatelského rozhraní i provozní ředitel Netflixu Greg Peters.
Po obrovském diváckém úspěchu, který Netflixu přinesla proslulá zlodějská hvězda Lupin, se slavný streamer rozhodl zadaptovat dalšího francouzského hrdinu se světovým dosahem – Asterixe.