Akční osmdesátky ožívají. Fighterská řežba Road House doručí poctivou chlapskou zábavu © Amazon Studios

Akční osmdesátky ožívají. Fighterská řežba Road House doručí poctivou chlapskou zábavu

Pokud se vám stýská po svalnatých hrdinech, jednoduchých zápletkách a efektních akčních scénách, v nichž se lámou kosti a každý úder bolí jako byste narazili do vlakové soupravy, již brzy se dočkáte jednoho nostalgického návratu. Premiéru si totiž na festivalu SXSW odbyl snímek Road House, který slibuje zápasnickou řež ve stylu UFC. A online premiéra je za rohem.

Už 21. března zařadí streamovací služba Amazon Prime Video do své nabídky snímek Road House, jenž je remakem kultovního fláku Hrozba smrti s Patrickem Swayzem z 80. let. Ačkoli se původně zvažovalo, že by film mohl vstoupit i do kin, těm se projekt nakonec kromě uvedení na žánrovém festivalu SXSW úplně vyhne a zamíří rovnou online, kde tyhle ozvěny osmdesátých let historicky velmi dobře fungují a očekává se, že se z filmu stane v rámci streamingu nemalý hit.

Zatímco původní film sázel na tehdejší popularitu karate, nová verze s Jakem Gyllenhaalem a padoušským Conorem McGregorem vsadí na smíšená bojová umění ve stylu extrémně populárního UFC či tuzemského Oktagonu. Ostatně hlavním hrdinou bude bojovník z klece (Gyllenhaal), jenž dostane lákavou nabídku vydělat si peníze ochranou útulného plážového baru v zapadlém koutu Ameriky. Jenže nic není zadarmo a Gyllenhaalův hrdina brzy zjišťuje, že okolí je plné ochmelků a grázlíků, kteří chtějí dělat mezi návštěvníky brajgl. Všemu pak šéfuje právě Conor McGregor, který je ochotný lámat kosti na potkání. Což samozřejmě vede ke konfliktu s Gyllenhaalovou čelistí a břišními svaly.

Už nedávno vypuštěný trailer sliboval jednoduchou, ale nesmírně dravou akční zábavu a první recenze z festivalu SXSW v americkém Austinu tuhle auru jednoznačně potvrzují. Film sice nesbírá kdovíjak vysoká hodnocení a řazen je spíše ke kvalitativnímu průměru, recenzenti se však shodují, že kdo stojí o chlapácké hlášky, drsné pohledy, výbornou akci a návrat jednodušších osmdesátkových filmů, ten je v případě Road Housu na správné adrese. Film je dle očekávání velmi podobný originálu a těžko se z něj může stát kultovní klasika jako z předchůdce, rozhodně se ale jedná o velkou chlapskou zábavu, která jede od začátku do konce a v rámci svého subžánru akčních mlátiček doručí vše, co si předsevzala. A to není málo. Milovbíkům hlubokého umění je však silně doporučováno se touhle novinkou ani nezabývat.

Zdroj: Rotten Tomatoes / Amazon Prime Video

Jeden z největších sci-fi seriálů roku je tady. Velkolepý trailer ukazuje setkání s mimozemšťany
08.03.2024 15:00:00 | Filmové novinky

Netflix se ve strhujícím finálním traileru k epické sci-fi Problém tří těles snaží nalákat fanoušky žánru, aby se vypravili do světa slibujícího úchvatný vizuál a znepokojivou atmosféru vyvolávající pocit napětí a očekávání.

Disney slaví historický trhák. Vynikající Šógun rekordně dominuje u diváků i kritiků
08.03.2024 13:50:00 | Filmové novinky

Seriál z produkce FX, který je uváděný zároveň na streamovacích službách Hulu a Disney+, se stal celosvětově nejsledovanější premiérou v kategorii hraných seriálů určených dospělým divákům. Disney si tak připisuje velký úspěch a ukazuje, že může jeho nabídka velmi dobře cílit nejen na mladší publikum.

Já, legenda s Nicolasem Cagem. Hororová sci-fi s krvelačnými monstry v napínavém traileru
08.03.2024 13:10:00 | Filmové novinky

O výběru rolí Nicolase Cage si můžeme myslet všechno možné, jednu věc mu ovšem upřít nelze. Alespoň je jeho kariéra neskutečně pestrá a zábavná. V poslední době navíc pracuje i se zajímavými tvůrci. Výjimkou není ani hororové sci-fi Arcadian.

Vítejte v apokalypse! Brutální trailer Falloutu je fenomenální sci-fi zábavou
07.03.2024 15:45:00 | Filmové novinky

Už 11. dubna bude mít premiéru jedna z největších sci-fi novinek letošního roku od tvůrce Westworldu Jonathana Nolana. Nový trailer jasně naznačuje, že nás čeká ultrabrutální zábava, která bude dost možná trumfovat i superhrdinská jatka s názvem Banda. Apokalyptický Fallout vypadá skvostně a potěší fanoušky herní předlohy i úplné nováčky.