Konec známých a populárních platforem Voyo a O2 TV, jejichž sloučením má od 10. března vzniknout zcela nová služba Oneplay, vyvolal rozporuplné reakce. Nemalá část diváků obou končících značek totiž ze změny nemá radost. Buď totiž o část obsahu přijdou, nebo si naopak budou muset připlatit za něco, co vlastně nechtějí. Konkurence to moc dobře ví a už nyní odpadlíky láká na zajímavé ceny.
Byť možná z pohledu korporátních manažerů vypadá sloučení Voyo a O2 TV pod jednu novou značku Oneplay jako skvělý tah, oběma službám hrozí, že jeho vlivem přijdou o část svých dosavadních uživatelů. Nasvědčují tomu nejen diametrálně odlišné cílové skupiny, z nichž se doposud rekrutovali diváci obou platforem, ale i fakt, že nově si obě tyto skupiny budou muset chtě nechtě připlatit.
Jedno srovnání za všechny. Zatímco Voyo si skrz svou širokou nabídku romantických komedií či tureckých telenovel, ale také exkluzivního přístupu třeba k Ordinaci v růžové zahradě 2 téměř jistě doposud oblíbily spíš ženy, O2 TV bodovalo především díky sportovních přenosů pro změnu u mužů. Nyní se obě tyto nesourodé skupiny budou muset vměstnat pod jednu střechu, k čemuž ještě ani nedošlo, ale už nyní mezi mnohými z nich plánovaná fúze drhne a budí vášně.
A to především proto, že pokud jste si až doposud platili výhradně jen jednu z obou služeb, přičemž nabídka té druhé vás veskrze vůbec nezajímala, na vzniku Oneplay maličko proděláte. Předplatitelé O2 TV, kteří měli balíček obsahující zároveň i službu Max, o ni nyní přijdou, zatímco předplatitelé Voya si nově budou muset připlatit za to, aby mohli i nadále své oblíbené tituly vůbec sledovat. A na oplátku obdrží především velkou nálož pro ně zřejmě zcela nezajímavých sportovních přenosů.
Konkurence obou končících značek pod taktovkou Skupiny PPF však nespí a je připravena komukoli, kdo nad novým Oneplay zlomí hůl a přestane jej platit, nabídnout alternativu za atraktivní ceny. Třeba absenci Maxu už je připraven naplno vytěžit operátor Telly, který od 10. března pro všechny nové zákazníky připravil slevu 20 % na první dva roky pro své balíčky Střední (nově 372 Kč měsíčně) a Velký (nově 536 Kč měsíčně), které obsahují 113, respektive 127 programů, přičemž k oběma nově příchozím nadělí ještě kanál HBO a službu Max na měsíc zdarma.
Příznivce sportu, kteří nemají chuť připlácet si za Ordinaci či turecké telenovely, zase do svých řad láká služba Vodafone TV. Ta promptně připravila slevu 55 % pro nové zájemce o své balíčky Sport a Cinema, které lze nově pořídit na první tři měsíce jen za 100 Kč. Má to ovšem háček. Je nutné pořídit k nim i základní balíček, takže dohromady služba vychází na 299 Kč měsíčně. Akce navíc platí i pro současné zákazníky Vodafone TV, kteří nově přejdou na Vodafone TV+. Ta nabízí 100 televizních programů a jako bonus ještě službu Prima+.
Na lov odpadlíků Voya a O2 TV už je připraven i další operátor T-Mobile, který nabízí svou službu Magenta TV novým zákazníkům za cenu 199 Kč měsíčně na následujících šest měsíců bez ohledu na to, jaký balíček si zvolí. A to pro všechny, kteří si nový balíček objednají do 31. března. U nejdražšího takto zlevněného balíčku L Plus, který obsahuje 167 kanálů, Videotéku Premium a navíc streamovací platformu Canal+, tak zájemci na následující půlrok rázem ušetří celkem 500 korun měsíčně. Slevy se dočkal i nejdražší balíček Magenty TV s názvem XL Plus, který si nyní místo 999 Kč měsíčně noví uživatelé mohou pořídit za 449 Kč měsíčně.
Vznik Oneplay zřejmě zaujal také globálního hráče Disney, který nově od 4. března nabízí své předplatné Standard pro službu Disney+ až na čtyři měsíce za symbolických 49 Kč měsíčně místo běžných 199 Kč. A co víc, tuto akci mohou využít nejen zcela noví, ale také vracející se uživatelé. Dveře ještě víc do kořán novým zájemcům pootevřela také služba SkyShowtime, která nově místo standardních 159 Kč nabízí svůj balíček Standard s reklamou za cenu 1259 Kč na rok, respektive 105 Kč na měsíc. Alternativou je pak půlroční předplatné za 629 Kč, které nově příchozí rovněž vyjde na 105 Kč měsíčně. Za 147 Kč měsíčně (1759 Kč ročně) si pak v akční nabídce lze pořídit balíček Standard, který běžně vychází na 219 Kč měsíčně. I zde se akce vztahuje také na půlroční variantu. A výrazně levnější je nově i nejdražší balíček Prémiovy s cenovkou 2399 Kč ročně (200 Kč měsíčně), na němž nově diváci ušetří každý měsíc po celý rok stokorunu.
Zdroj: Mediář / Disney Plus / SkyShowtime / Telly
⏰ 9. 3. 2025 🧑💼 Tomáš Durčák 🩶 22 📰 Streaming novinky
Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!
Další: Novinky · České · Tipy · Data · Kvízy · Trailery · Rozhovory · Vše