Marketing Netflixu dlouhodobě udává trendy v oblasti audiovize a v případě svých vlajkových projektů hýří kreativitu. Dříve se jednalo jen o globální kampaně a postupně začíná spolupracovat i s lokálními agenturami a jedno takové české video je skvělým příkladem.
Marketing Netflixu dlouhodobě nabízí zábavné PR stunty. Vzpomenout můžeme například na ducha v rudé kápi, který honil v ulicích Milána kolemjdoucí v rámci propagace snímku A Classic Horror Story nebo na první řadu seriálu Wednesday, kterou doprovázela vtipná kampaň v rámci bezpečnostní kontroly na letišti, která poukazovala na hrdinčinu zálibu v ostrých předmětech.
V poslední době začal streamovací gigant ale šlapat i do lokální propagace, nejen onlinové, ale i v rámci OOH (out of home). Před dvěma lety se v Čechách představila vůbec první lokální reklama, která se ihned stala virálním hitem. Za spotem, v němž Petr Nárožný ve stylu pohádky S čerty nejsou žerty propagoval sci-fi Rebel Moon, stála agentura Ogilvy a polský režisér. Nyní streamer přichází k druhé řadě Wednesday s novou reklamou, která vznikla ve spolupráci s agenturou Social Park a stojí za ní Jakub Mahdal. Vtip se však nevytratil a i nyní platforma vsadila na spojení s českou legendou.
V klipu propagujícím druhou část nové řady Wednesday vidíme členy sboru akademie Nevermore, kteří hrají nápadně povědomou českou písničku. Monstrum ale není Hyde v podobě Tylera Galpina, ale světoznámý Jožin z bažin. Na konci samotného klipu pak láká na seriál i samotná hudební legenda Ivan Mládek.
Druhá část seriálu je nyní k vidění a Netflix si nemohl vybrat vtipnější uvedení.
Zdroj: Netflix
⏰ 4. 9. 2025 🧑💼 Beata Mrazíková 🩶 26 📰 Filmové novinky
Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!
Další: Novinky · České · Tipy · Data · Kvízy · Trailery · Rozhovory · Vše