Svůj první filmový web spustil už v roce 1999. Od té doby si uvědomil, že nebude dělat nic jiného než psát o filmech na internet. A tak založil a spustil FilmPub, první velký filmový magazín. O pár let později přešel na seriály a pro pár fanoušků spustil Lost.cz. Protože těch fandů bylo najednou dost, rozhodl se spustit i další weby a tak vznikla Edna.cz. Mezitím pracoval a psal třeba pro Premiere, DiViDi a další filmové časopisy. Když mu kamarádi před pár lety říkali, že stahují pirátské filmy, protože u nás není nabídka, tak si jeden víkend sedl, naprogramoval skript, který stáhl všechny dostupné nabídky u nás a tak vzniklo Filmtoro. Filmy a seriály už neopustí, protože filmy a seriály nikdy neopustily jeho.
Líbí se
Je to OK. Po první půlce je to dokonce hodně OK, bojové scény, výprava a herci šlapou. Ale pak to začne nějak divně kličkovat a je spoustu času se v tom rejpat. Každopádně fajn, že umíme točit jako Hollywood. Do příště se už naučíme i tak vyprávět
Je mi jedno, jakej to má review-bombing ani kolik odborníků to pokope, ale zatím je to nejmagičtější seriál, co jsem za poslední rok v TV viděl. Nemá to herce ani tíhu Jacksonových filmů, ale atmosféra, vizuály, tempo a příběh je super a nedospím do každého nového dílu.
Samaritán na Amazonu mohl být fajn obyčejným superhrdinou z ulice ala Vyvolený či Daredevil, ale potřeboval by nápaditější příběh a zajímavější režii. Nakonec to stojí dokoukat jen kvůli hudbě, překvapivému konci a Stallonemu, kterému tenhle bezďácký kukuč sedne. Škoda, škoda.
Fajn večerníček. Dokument, jak si Ryan Reynolds a Rob McElhenney koupili welšský fotbalový klub. Hezky pohled do zákulisí a komunity menšího města. Trochu Ted Lasso plus Deadpool hlášky.
Nejsem velký znalec jeho života, takže filmový Elvis mi ukázal dost zajímavých věci. Díky intenzivnímu stylu Luhrmanna se písničky i děj vpijí do očí, uší i pod kůži. Filmový JFK mě přesvědčil, že atentát spáchala CIA, Amadea zabil Salieri, takže odteď bacha na Toma Hankse!
Zatím je to hezky rozehrané jako stará dobrá Hra o trůny. Draci, pletichy, krev, oheň, podrazy i úchylné soulože.
Do třetice všeho dobrého i zlého mi nevyšlo, takže po Uteč a My můžu s klidem říct, že hype okolo Jordana Peela nechápu. Hodina a půl westernové nudy a pak udeří horor sci-fi ve dne a není to vůbec strašidelné. Radši si dejte stále úžasná Blízká setkání nebo nedoceněná Znamení.
Pokud připustíme, že kdysi byl filmově marvelácký Hulk pronásledovaným zločincem, co se bál rozčílit, zatímco tady vtipkuje, pije koktejly a učí tancovat podobně střizenou sestřenku....tak se to dá snést.
Denní směna je OK jednohubka, kde se kaskadéři z Johna Wicka hezky vyřádili a scénáristi si vymysleli hezký svět, kde lovení upíru v LA je stejná dřina, jako cokoliv jiného. Zbytek dost drhne a kdyby se toho ujal někdo jako Edgar Wright místo těch svých novostí, mohla to byt krása.
Netflixovský Sandman se povedl. Je to pomalejší, ale krásná atmosféra, dobře vybraní herci, s rozvahou dělané triky a vůbec to vypadá "filmově". Je to serial na vychutnání, ne rychle zhltnutí. Škoda, že to vrcholí šestou famózní epizodou a do desítky se to už dost táhne.
Knížku Bullet Train jsem nudou nedočetl, film se povedl. Osekali kecy, přidali hlášky, taky zkratky ala Guy Ritchie. Plus povedené akční bitky v režii člověka, co naučil Johna Wicka střílet. Fajn obsazeni v čele s Bradem Pittem (plus pěkný camea). Za půlku rozpočtu dvakrát lepší Gray Man.
Nový Predátor se nakonec docela povedl. Jednoduchý děj, neokoukaný kulisy, sympatické obsazení a povedený závěrečný souboj. Jen ho mohli ukázat až mnohem později a celé to udělat podobně napínavé jako jednička.
Haters gonna hate, ale The Gray Man je fajn a rozhodně lepší než většina Netflix akčňáků. Svižné tempo, super honička s pražskou tramvají, mohutný knír Chris Evanse, sympatické mrkání Ryana Goslinga a pár úderných hlášek. Hezky to uteče a do dvojky prosím za padoucha RDJ.
Povedená rekonstrukce záchrany kluků z thajské jeskyně v režii Rona Howarda, který umí (Apollo 13). Klaustrofobie na max, patos na min, fajn herci (Viggo, Colin) a závěr ukousaný nehty až k zápěstí.
Není to špatný, ale do nějaké vzrušující události to má daleko. Černá dodávka unášející děti by přitom skýtala hodně možností, ale není to využitý a táhne se to jak týden před výplatou. Takový Rozpolcený s hodně podobnou zápletkou byl mnohem zajímavější.
Už při Ragnaroku jsem psal, že Marvel začíná být hrozně obehraný s tím svým rádoby vtipným tónem v ultra drahých kulisách a tady je to ještě vyhnaný na 120%. Takže vydělím třemi a přemýšlím upřímně, že tohle byl můj poslední Marvel v kině.
Je to fajn, ale po třetím dílu jsem to odložil. Není to moc akční a zajímavý zvraty jsou hodně daleko od sebe.
Je to stejná šílenost jako jednička. Oceňuji ty ulítlé nápady, ale fakt by to občas potřebovali něco jako děj.
Fajn jednohubka, která má děje tak na tři řady seriálů, chybí klasické pixarovské dojetí a to ždímání materiálů je tam hodně cítit. Uvedení jen na Disney+ by tomu upřímně slušelo víc, než si vysloužila Luca nebo Duše.
Jurský svět: Nadvláda je hroznej bordel, podobně jako Mumie se vrací nebo Vzestup Skywalkera. Nacpali tam, co mohli, nekoukali moc na děj, hlavně ať to odsypá, každých pět minut šílená akční scéna (Malta!), pomrknutí na fanoušky původní trilogie nebo bafnutí. Příjemně to uteklo.
Asi nejvíc dětinská MCU věc a navíc kulturně zcela mimo moje chápání.
Před třiceti lety mi jeden film s odvážným pilotem, co se kaňonem probije k cíli a porazí zlo, otevřel nový svět. Plný vzrušení, úžasu, dojetí natočený srdcem i s řemeslem. Top Gun Maverick umí tohle kouzlo zopakovat. Krásnej film, jedinej, co letos musîte vidět. Dík Tome.
Hodně nostalgie a známých postav. A to je asi tak všechno. Seriál, co nemá prakticky žádný děj, hodně špatný akční scény a kdyby neexistoval, mohli jsme mít v paměti Ewana jako největší eso.
Něco mezi poctou, rebootem a parodií na rebooty. Nadupané od začátku vtípky nejen na Disney věci, ale celou popkulturu. Sice ne tak ujeté jako Lego Batman nebo vtipné jako Free Guy, ale krásná hodinka a půl zábavy. Příjemné překvapení.
Je to nakonec menší McMarvel než jsem čekal. Ne lepší, zpočátku se to hrozně táhne a praví to až vyloženě závěrečná hororová půlhodinka. Víc než ty laciný Marvel fanservisy mě bavil Raimi, který dostal dostal dost volnou ruku.
Kultu Kmotra jsem úplně nikdy nepropadl, ale díky tomuhle ho zpětně ocením. Nádherně vystavěná dramatizace všeho, co se okolo vzniku, natáčení a uvedení (na 90%) událo. Kéž by každé "seriály o filmu" byly už teď jenom takové.
Je to neco mezi Yellowstone a … vite co, nebudu vam tohle zanrove prekvapeni kazit. Zkuste prvni dve epizody, ocente krasne plane Wyomingu, peknou atmosku, povedeny cliffhangery a jako vzdy kvalitne naprdnutyho Joshe Brolina.
Hodina a tri ctvrte dlouhy slepenec plny vykalu, nadavek, bliti, soulozi a dalsich silenosti. A taky kralovska zabava s perfektnimi pointami a skvelym tempem. Vypadat takhle vetsina produkce, neslo by to, ale jednou za cas je takovy film kurevsky potreba!
“Nejlepší plán je nemít žádný plán". Tahle hláška z filmu ironicky vystihuje i samotný film, protože takhle prázdnej a natahovanej dvouapůlhodinovej film aby člověk pohledal. Smutný konec(?) kdysi dobré a slavné série, který by nezachránil ani Johnny Depp.