Pokud si vychutnáváte obsah na HBO Max skrz sdílený účet někoho jiného, raději se připravte, že tomu už tak dlouho nebude. Společnost Warner Bros. Discovery totiž svým akcionářům slíbila do konce roku důrazněji zakročit proti sdílení hesel, čímž následuje svou konkurenci ve snaze navýšit své příjmy.
8. 8. 2025 13:00 | Streaming novinky 8. 8. 2025 10:13 | Streaming novinkyWarner Bros. Discovery, pod níž stremovací služba HBO Max spadá, se investorům pochlubila svými výsledky za letošní druhý kvartál. A JB Perrette, ředitel pro streaming a hry, naznačil, že firemní komunikace vůči spotřebitelům se v tomto ohledu nově stane „agresivnější“. Cílem bude do konce roku 2025 odstranit všechny dosavadní mezery v pravidlech, aby se změny pozitivně projevily ve finančních výsledcích společnosti už příští rok. Důraznější přístup vůči nedovolenému sdílení účtů by měl nastoupit již od září.
Dle Perretta Warneři již několik měsíců pečlivě testují, aby dokázali spolehlivě určit, „kdo je legitimní uživatel a kdo jím být nemusí“. Už v tuto chvíli prý také někteří uživatelé dostávají upozornění, aby nepoužívali sdílené heslo někoho jiného a pořídili si vlastní předplatné. Pro tuto chvíli však ještě stále jde jen o dobrovolnou výzvu, kterou je možné ignorovat. „Zatím jsme v našem chování poměrně mírní, ale postupně začneme utahovat šrouby, což lidi donutí začít na rozdíl od současnosti konat. Reálný přínos těchto změn očekáváme už v letošním čtvrtém čtvrtletí a poté v roce 2026,“ dodal Perette.
Právě v letošním čtvrtém kvartálu, tedy zhruba od října, by dle jeho slov mělo HBO přistoupit k mnohem „agresivnějšímu“ potírání sdílení hesel. Pro uživatele by však nemělo jít o žádné velké překvapení, mediální gigant Warner Bros. Discovery totiž ostatně pouze napodobuje své velké konkurenty typu Netflix či Disney+, kteří už se do důraznějšího potírání sdílení hesel mezi spotřebiteli rovněž pustili. Zatímco v dřívějších dobách toto prakticky nikdo neřešil, dnes už mají korporace spočítáno, že jim podobné praktiky mohou na nových předplatných vynést nemalé zisky.
A zisky je to, co Warner Bros Discovery aktuálně žene dopředu. Nejenže se podařilo poprvé od spojení Warner Bros a Discovery dostat hlavní část společnosti do zisku, ale roste také utěšeně počet předplatitelů. Nejnovější stav ke konci června je 125,7 miliónů, což už je na dostřel Disney+, které pár dní předtím reportovalo za stejné období 127,8 miliónů. HBO Max má však ještě v ruce triumfy - příští rok se konečně vydá i do trhů jako je Německo, Velká Británie nebo Itálie, kde dosud chybí jako samostatná značka.
Zdroj: Deadline
ReklamaNech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami.
Přihlásit odběrV čerstvě zveřejněných výsledcích konglomerátu Disney najdeme několik překvapivých novinek. Disney se definitivně rozhodl skoncovat se samostatnou službou Hulu, kterou integruje do Disney+. A po vzoru Netflixu chce také přestat reportovat čísla předplatitelů. Aktuální výsledky jsou tak jedny z posledních.
Dwight Manfredi a jeho kriminální impérium čeká tento podzim již třetí pokračování na Paramount+, což pro české diváky znamená, že bychom se snad ještě letos mohli dočkat české premiéry na SkyShowtime. A nyní oznámené datum premiéry tomu maximálně nahrává.
Netflix pravidelně zveřejňuje hodinovou sledovanost u všech svých titulů. I když se jedná o mnohdy nepřehlednou tabulku o desítkách tisíc řádků, je nyní možné díky jednoduchým počtům a dělení zjistit poměrně přesný odhad počtu diváků. Dnes se podíváme na celková data nejúspěšnějších seriálů za uplynulý půlrok.
Streamovací obr Netflix nedávno vypustil sáhodlouhé statistiky o sledovanosti za první půlku roku. Pojďme se podívat, na jakých filmech si diváci od ledna do června ujížděli nejvíce.