Zdroj:
Už jen pár dní probíhá hlasování o nejlepší weby českého internetu. Hlasujte pro Filmtoro v anketě Křišťálová Lupa!

V roce 2016 se režisér David Ayer snažil oživit DC univerzum zábavnou akční jízdou, ve které do rolí padouchů a záporáků, kteří musí zachránit svět pozval Willa Smithe, Margot Robbie nebo Joela Kinnamana. Bohužel krom fajn soundtracku nebylo na snímku prakticky nic zajímavého a režijně i scénáristky šlo o zapomenutelnou jednohubku. 6. srpna do kin a na HBO Max vstupuje pokračování, jehož režijní otěže převzal po Ayerovi tvůrce Strážců Galaxie James Gunn. Warneři pustili film prvním novinářům a dle jejich reakcí to vypadá, že bychom se konečně měli dočkat přesně takového titulu, jakým měl být první díl. Tedy brutálním, vtipným a veskrze zábavným akčním výplachem.

Sebevražedný oddíl verze 2021 je prý hodně krvavý a divoký blockbuster a svůj eRkový rating si bezesporu zaslouží. Slabší povahy by se mu měly určitě vyhnout. Snímek má prý nepředvídatelný příběh, jedinečný styl a je neskutečně násilný, sprostý a velmi zábavný. Film jede od začátku ve vysokém tempu bez chvilky oddechu. Dokáže vytvořit dojem nesmírného chaosu a podivnosti, a ať už si o něm myslíme cokoli, nudit se u něj rozhodně nebudeme. Herecké obsazení je excelentní a vytváří na place tu správnou chemii. Obzvláště Margot Robbie jako Harley Quinn a Idris Elba jako Bloodsport si své role viditelně užívají. James Gunn prý stvořil vizuálně ohromující, šílené a odvážné dílo, které na druhou stranu dokáže být ve správné chvíli emotivní a diváci si v něm vytvoří vztah k pochybným hrdinům, na kterých jim záleží. Skeptici znechucení prvním dílem by tomuto pokračování měli určitě dát šanci. A ano, dle očekávání je prý King Shark naprosto borec a krade si každou scénu pro sebe jako marvelovský Groot ze Strážců galaxie.

Jak se povedl reparát Sebevražedného oddílu? Mrkněte na první reakce  |  Filmové novinky  |

Další články jako Jak se povedl reparát Sebevražedného oddílu? Mrkněte na první reakce

Filmové novinky  |  před 5 hodinami

PRVNÍ RECENZE: Eternals jsou nečekaný experiment. Reakce jsou rozpolcené

Premiéra marvelovské komiksárny Eternals je již za dveřmi a vybraní publicisté ji měli možnost zhlédnout. Jak se jim nová týmovka líbila a co říkají na odvážný tah Marvelu, který na pozici režisérky angažoval oscarovou Chloé Zhao? číst více

Filmové novinky  |  před 3 dny

Halle Berry jako ženský Rocky? Trailer Netflixu vás vezme do světa UFC bojů

Oscarová Halle Berry bude na Netflixu zápasit ve sportovním dramatu Modřiny, ve kterém se ujala nejen hlavní role, ale dokonce jej i režírovala. číst více