V roce 2016 se režisér David Ayer snažil oživit DC univerzum zábavnou akční jízdou, ve které do rolí padouchů a záporáků, kteří musí zachránit svět pozval Willa Smithe, Margot Robbie nebo Joela Kinnamana. Bohužel krom fajn soundtracku nebylo na snímku prakticky nic zajímavého a režijně i scénáristky šlo o zapomenutelnou jednohubku. 6. srpna do kin a na HBO Max vstupuje pokračování, jehož režijní otěže převzal po Ayerovi tvůrce Strážců Galaxie James Gunn. Warneři pustili film prvním novinářům a dle jejich reakcí to vypadá, že bychom se konečně měli dočkat přesně takového titulu, jakým měl být první díl. Tedy brutálním, vtipným a veskrze zábavným akčním výplachem.

Sebevražedný oddíl verze 2021 je prý hodně krvavý a divoký blockbuster a svůj eRkový rating si bezesporu zaslouží. Slabší povahy by se mu měly určitě vyhnout. Snímek má prý nepředvídatelný příběh, jedinečný styl a je neskutečně násilný, sprostý a velmi zábavný. Film jede od začátku ve vysokém tempu bez chvilky oddechu. Dokáže vytvořit dojem nesmírného chaosu a podivnosti, a ať už si o něm myslíme cokoli, nudit se u něj rozhodně nebudeme. Herecké obsazení je excelentní a vytváří na place tu správnou chemii. Obzvláště Margot Robbie jako Harley Quinn a Idris Elba jako Bloodsport si své role viditelně užívají. James Gunn prý stvořil vizuálně ohromující, šílené a odvážné dílo, které na druhou stranu dokáže být ve správné chvíli emotivní a diváci si v něm vytvoří vztah k pochybným hrdinům, na kterých jim záleží. Skeptici znechucení prvním dílem by tomuto pokračování měli určitě dát šanci. A ano, dle očekávání je prý King Shark naprosto borec a krade si každou scénu pro sebe jako marvelovský Groot ze Strážců galaxie.

Jak se povedl reparát Sebevražedného oddílu? Mrkněte na první reakce  |  Filmové novinky  |

Další články jako Jak se povedl reparát Sebevražedného oddílu? Mrkněte na první reakce

Filmové novinky  |  dnes 10:00

Robin je mrtvý. Třetí řada Titans má parádní trailer a stěhuje se na HBO

Třetí řada komiksovky Titans mění svůj domov a jako hlavní zápletku volí ikonický skon Jasona Todda. Dokáže Dick Grayson zastavit mstivého Red Hooda? číst více

Filmové novinky  |  dnes 7:00

10 červencových novinek, kvůli kterým si musíte předplatit Netflix

Jaké zajímavé novinky si pro nás na červenec připravil Netflix? Nechybí krvavá hororová trilogie, rodinné dobrodružství Guillermo del Tora nebo akční komedie s Jeanem-Claudem Van Dammem. číst více

Filmové novinky  |  před 3 dny

Nové trailery Netflixu lákají na zombie akci a pomstychtivého Jasona Momou

Ve dvou nových trailerech se Netflix snaží upozornit své předplatitele na pokračování jihokorejské historické zombie rubačky a na revenge thriller s Jasonem Momou v hlavní roli. číst více

Filmové novinky  |  před 4 dny

Loki nekončí! Dostal 2. řadu seriálu a vrátí se i do filmů. Čím mění MCU?

Šestidílná série Loki dnes ráno zakončila svou pouť na streamovací službě Disney+. Nakonec se ale nebude jednat o minisérii, nýbrž o první řadu, která navíc zásadně mění celý vesmír Marvelu a ukazuje nového superpadoucha. číst více

Filmové novinky  |  před 6 dny

Netflix pokračuje v rušení seriálů. Nyní zařízl svou artušovskou fantasy

Poslední obětí v dlouhé řadě nedávno zaříznutých netflixovských seriálů se stala vysokorozpočtová fantasy Prokletá, která vznikla na motivy komiksu Franka Millera. číst více