První reakce: Marvel je zpět! Jak se povedla akční sólovka Black Widow? © TMDB

První reakce: Marvel je zpět! Jak se povedla akční sólovka Black Widow?

Sólovky tajuplné postavy Black Widow, se kterou debutovala Scarlett Johannson již v roce 2010 ve druhém Iron Manovi, se dočkáme v našich kinech 9. července. V USA měli první diváci možnost snímek zkouknout. Jak se jim líbil?

Filmové novinky 18. 6. 2021 7:00 | Filmové novinky

Do uvedení prvního marvelovského celovečeráku do kin po vypuknutí pandemie sice zbývá ještě několik týdnů, ale na sociálních sítích již vychází kritické ohlasy diváků a recenzentů, kteří měli možnost sólovku postavy Nataši Romanovové aka Black Widow hranou Scarlett Johansson zhlédnout. Pokud si někteří ještě vzpomenou, posledním filmem z Marvel Cinematic Universe, který jsme mohli vidět v kinosálech, byl Spider-Man: Daleko od domova, který měl premiéru 2. července 2019, což jsou bez jednoho měsíce dva dlouhé roky, takže očekávání diváků jsou určitě vyšponovaná na nejvyšší míru. Fanoušci Marvelu si v mezidobí museli „vystačit“ se seriálovou tvorbou vysílanou na streamovací platformě Disney+ (bohužel u nás nedostupné). K vidění byly dosud seriály WandaVision a The Falcon and the Winter Soldier, novinka Loki má za sebou dva díly. A jak tedy zapůsobila Black Widow na první diváky?

Nejprve můžeme ujistit všechny fanoušky kvalitní akce - mají se na co těšit. Bojové scény v Black Widow jsou dechberoucí, jsou naprosto skvěle vystavěné a natočené, snímek má napínavé honičkové sekvence a kaskadérské kousky jsou mimořádně efektní. Vždyť za nimi stojí Darrin Prescot, jehož práci můžeme znát z Johna Wicka, Black Panthera nebo z Kapitána Ameriky: Občanské války. Recenzenti důrazně doporučují vidět snímek v kině a nenechat se zlákat domácím televizním koukáním na Disney+. I po příběhové stránce prý Black Widow diváky nezklame. Děj se odehrává v čase mezi událostmi z Občanské války a Avengers: Infinity War, a o postavě Nataši se toho dozvíme mnoho nového. Žánrově je pak film rozkročen mezi temnou špionážní akcí a zábavnou rodinnou komedií a působí při tom nenuceně a přirozeně. Ovšem na druhou stranu, Black Window již důvěrně známe z jiných filmů a mnohým divákům tak přišly zajímavější postavy Davida Harboura a především Florence Pugh (Slunovrat), která Scarlett Johansson ve filmu herecky zastiňuje. I když mnozí recenzenti zmiňují, že Black Widow se určitě nezapíše mezi jejich nejoblíbenější MCU filmy, pořád je to solidní zábava, kterou by bylo škoda nechat si ujít.

6 153 zobrazení
Sex, romantika a krásná těla. Netflix láká na žhavé letní novinky.
17.06.2021 17:00:00 | Filmové novinky