Společnost Disney konečně odhalila podrobnosti o tom, jak bude fungovat nová varianta levnějšího plánu její streamovací služby Disney+, která bude podporovaná reklamou.
26. 5. 2022 11:20 | Streaming novinkyDisneyho konkurence v USA už většinově nasadila vedle klasického předplatného i tarify podporované reklamou, a protože i u Disneyho slíbili, že podobné předplatné nabídnou, čekali jsme, kdy přijde s detailnějšími informacemi. Ty právě Disney sdělil ve zprávě inzerentům. Nový tarif tak bude spuštěn nejprve ve Spojených státech a to na konci letošního roku. V mezinárodním měřítku pak bude tento plán k dispozici v průběhu roku 2023, konkrétní data spuštění však zatím nebyla oznámena. Zákazníci, kteří si zvolí nový levnější plán, prý budou vystaveni nejvýše čtyřem minutám reklam za hodinu, což je méně než nabízí například konkurent Peacock s pěti minutami na hodinu, či dokonce Disneym vlastněné Hulu, které v jedné hodině vysílá devět až dvanáct minut reklam.
Navíc pokud bude používaný profil Disney+ spojen s dítětem, nebudou se přehrávat žádné reklamy. Disney dokonce odstraní reklamy z pořadů zaměřených na předškolní publikum, i když uživatel nemá dětský profil. Z logiky věci je pak jasné, že na Disney+ se nebudou moci v reklamě propagovat alkohol a tabák a také nebudou povoleny žádné politické spoty. Diváci také nebudou na Disney+ vystaveni reklamám na konkurenční streamovací služby a televizní programy. Cena nového tarifu známa dosud není, ale dosavadní předplatné na úrovni 7,99 dolarů za měsíc (u nás se začne na 199 korunách měsíčně) by se prozatím měnit nemělo. Disney nové informace vydal v době kdy i největší konkurent Netflix oznámil, že se chystá přidat podobný levnější plán.
Zdroj: TV Line
Šéf Warner Bros. Discovery David Zaslav hodlá svému studiu ušetřit peníze za každou cenu a pravděpodobně mu není nic svaté. Nyní si na kobereček pozval filmové vedení a žádal vysvětlení, proč dalo zelenou vzniku propadáku Clinta Eastwooda.
Na americké stanici The CW, která přeprodává svou produkci Netflixu či HBO, se konal velký třesk a mnoho seriálů ze dne na den skončilo. Které seriály již další řady nedostanou a jaké byly důvody jejich zaříznutí?
Máte rádi Netflix bez reklam? Tak to pro vás máme špatnou zprávu. Podle deníku New York Times řekl Netflix svým zaměstnancům, že levnější varianta jejich platformy s reklamami by mohla dorazit do konce letošního roku. Společnost tak reaguje na prudký pokles vlastních akcií a rostoucí sílu konkurence.
Část zaměstnanců Netflixu se před nedávnem ohradila vůči některým komediálním pořadům, které se na streamovací stanici objevily, a žádala jejich stažení. Streamovací gigant na tyto protesty důrazně zareagoval.