Zdroj: Marvel Studios

Již příští týden vstupuje do kin nová marvelovka Eternals pod vedením oscarové artové režisérky Chloé Zhao. Venku jsou konečně první reakce a my se samozřejmě podíváme, jaké dojmy si kritici z exkluzivního promítání odnesli. Pokud se chcete před návštěvou kina s hrdiny nové týmovky seznámit blíže, určitě doporučujeme náš podrobný článek Kdo jsou Eternals? od kolegy Ondřeje Novotného. Zde můžeme alespoň krátce připomenout, že Eternals představí tým nesmrtelných mimozemských superhrdinů, kteří žijí na Zemi již více než 7 000 let a snaží se ochránit planetu před zlými monstry známými jako Devianti. Tým Eternals tvoří Gemma Chan jako Sersi, Richard Madden jako Ikaris, Kumail Nanjiani jako Kingo, Lia McHugh jako Sprite, BrianTyree Henry jako Phastos, Lauren Ridloff jako Makkari, Barry Keoghan jako Druig, Don Lee jako Giglameš, Salma Hayek jako Ajak a Angelina Jolie jako Thena. No, a jaké jsou tedy první reakce?

Podle serveru Rotten Tomatoes, který sbírá kritické reakce, se Eternals většinově líbili. Zatím se podíl kladných recenzí ustálil na 71 %. Ty již, jak jsme u Marvelu zvyklí, chválí především nádherný vizuál, tedy především epickou kameru a výpravu a celkový majestátný look, na který se samozřejmě vyplatí vyrazit do kina. Vliv Chloé Zhao vidí mnozí recenzenti především v povedeném střídání intimity a epiky, a v zaměření na rozvíjení vztahů mezi postavami než na důraz na akční scény. Eternals pak mají být díky ní skvěle natočeni, několikrát překvapí nečekanými zvraty, ale fanoušci musí být v pozoru, protože jsou odlišní od předchozích MCU filmů. V některých reakcích nechybí údiv nad tím, jak se v Marvelu stále daří nacházet nové způsoby, jak vyprávět své příběhy. Nespokojení diváci si pak stěžují hlavně na příliš dlouhou expozici, kvůli čemuž může mnoho sledujících ztratit o příběh a postavy zájem. I záporné reakce mluví o nejodvážnější marvelovce, ale dle nich tato vlastnost není kladem filmu, jde prý naopak o nepovedený experiment. Posoudit filmové kvality Eternals můžeme sami od 4. listopadu v našich kinech.

PRVNÍ RECENZE: Eternals jsou nečekaný experiment. Reakce jsou rozpolcené  |  Filmové novinky  |

Další články jako PRVNÍ RECENZE: Eternals jsou nečekaný experiment. Reakce jsou rozpolcené

Filmové novinky  |  včera 15:00  |  38

Tvůrci Bridgertonových lákají v traileru na drama o slavné podvodnici

Producentka Shonda Rhimes si pro Netflix na příští rok přichystala krom pokračování hitové romance Bridgertonovi také nový seriál Neskutečná Anna. Ten vznikl na motivy pravdivého příběhu a mapuje cestu podvodnice, která si podmanila newyorskou smetánku. číst více

Filmové novinky  |  před 2 dny  |  82

Zaklínač ukázal první souboj z druhé řady. Fanoušci her budou jásat!

Ano! Fantasy událost sezony se již nezadržitelně blíží a Geralt se svou schovankou Ciri již brzy usadí na našich obrazovkách. Netflix se proto rozhodl navnadit fanoušky řádným soubojovým klipem. číst více

Filmové novinky  |  před 3 dny  |  490

Netflix jde ve stopách Marvelu. Kultovní sci-fi dostane provázané universum

Michael Lombardo, prezident společnosti Entertainment One, v rozhovoru se serverem Deadline prozradil, že se chystá velký reboot franšízy Power Rangers. A Netflix bude u toho. číst více

Filmové novinky  |  před 6 dny  |  604

Vetřelec i Blade Runner dostanou seriály. Co všechno víme?

Úspěšný a léty prověřený režisér Ridley Scott se rozpovídal o připravovaných projektech. V rozhovoru pro BBC prozradil, že se chystají hrané seriály ze světa Blade Runnera a Vetřelce. číst více

Filmové novinky  |  před 7 dny  |  100

Nejlepší akční série současnosti se vrací na Netflix s češtinou

Fanoušci akčních filmů mají na Netflixu více než slušnou nabídku. Po návratu agenta Jasona Bourna na streamingovou platformu se vrací i jiná věhlasná série, která aktuálně vládne akčním nebesům. číst více

Cache: 1 TOPlist TOPlist TOPlist