První recenze Brumbálových tajemství chválí náhradníka Johnnyho Deppa © Warner Bros.

První recenze Brumbálových tajemství chválí náhradníka Johnnyho Deppa

Na plátna kin se řítí již třetí díl Fantastických zvířat s podtitulem Brumbálova tajemství. Má smysl dle prvních reakcí vyrazit do kina?

6. 4. 2022 15:00 | Filmové novinky

Když v roce 2011 skončila hyperúspěšná filmová série Harry Potter, producenti z Warner Bros. i autorka předlohy J.K. Rowling se snažili udržet obrovskou fanouškovskou základnu a nabídnout jí další příběhy z bohatého kouzelnického světa. Vznikla tak nová série Fantastická zvířata s Eddiem Redmaynem v roli magizoologisty Newta Scamandera, která sice nesbírala nijak nadšené reakce, fanouškovské jádro bylo ovšem stále natolik silné, že dokázalo generovat významná tržební čísla. První díl si dokázal celosvětově dojít pro krásných 814 milionů dolarů, ten druhý pro sice nižších, ale stále lukrativních 654 milionů. První reakce na třetí díl série pojmenovaný Brumbálova tajemství jsou konečně venku a my se můžeme podívat, jestli svou kvalitou vybočuje z řady, nebo půjde opět o průměrné čarodějnické dovádění.

A bohužel to podle většiny vypadá spíše na druhou možnost. Nejprve si projděme kladné reakce. Ty nejvíce chválí scénář, který se prý konečně snaží vyprávět a odkloňuje se od epizodického vyprávění předchozích dvou dílů, které se kochalo samo sebou. Na rozdíl od svých předchůdců mají být Brumbálova tajemství také více ukotvená ve světě Harryho Pottera. Nejvíce chvály se ale nese k Madsi Mikkelsenovi, který v roli Grindewalda nahradil Johnnyho Deppa. Jeho výkon má být uhrančivý a při replikách s charismatickým Judem Lawem v roli Brumbála je film nejpůsobivější. Negativní reakce si pak nejvíce stěžují na obrovský počet nudných vedlejších zápletek a postav, které působily nedotaženě a uspěchaně. Vizuál má být opět vypiplaný a okouzlující, ale pokud nejste zarytými milovníky předlohy, budete v ději a postavách tápat a vše se slije jen v nesmyslný neuspořádaný bordel.

Nový drsňák Marvelu trumfuje kolegy. Sledovanost nepřekonala jen jediný seriál
05.04.2022 15:00:00 | Filmové novinky

Marvel si podle všeho může gratulovat k dalšímu velkému úspěchu. Pro mainstreamové publikum neznámý hrdina Moon Knight totiž překonal mimo jiné seriál Hawkeye.

Nová Hvězdná brána je na spadnutí. Seriál by mohl dorazit už příští rok
05.04.2022 13:00:00 | Filmové novinky

Tvůrce všech tří seriálů ze světa Hvězdné brány, které spadají do tzv. kánonu, v posledních letech láká diváky na pokračování. Nový projekt chystá již od roku 2018.

Natáčení 3. řady Zaklínače odstartovalo. Mrkněte na první fotku a příběh
04.04.2022 16:30:00 | Filmové novinky

Necelé 4 měsíce od premiéry druhé řady Zaklínače se kamery znovu roztáčí a Geralt z Rivie míří již do svého třetího pokračování. Podívat se můžete na první zveřejněnou fotku i nástin příběhu.

Potvrzeno: HBO přišlo o filmové megahity od Disneyho i Pixaru
04.04.2022 10:00:00 | Filmové novinky

S koncem března čekalo řadu diváků HBO Max nepříjemné překvapení. Z nabídky totiž zmizely filmy studií Pixar a Disney. Ty se totiž již v červnu na 99 procent přestěhují ke streamovací službě Disney Plus. Zmizení bylo překvapením hlavně kvůli tomu, že HBO o zmizení titulů aktuálně neinformuje.