Nová akční komedie Netflixu je označována za geniální. Streamer ji ale v Česku neuvede © Netflix

Nová akční komedie Netflixu je označována za geniální. Streamer ji ale v Česku neuvede

O krimi komedii Hit Man se mluví již nějakou dobu a není divu. Hlavní roli ztvárnil stále populárnější Glen Powell, film má skvělé ohlasy od diváků i kritiků a také se prodal za pořádný balík. My si na něj však budeme muset ještě chvíli počkat.

Komedie o policejním důstojníkovi, který se pro úspěch tajné akce musí vydávat za obávaného nájemného zabijáka, sklidila hned po své premiéře na loňském festivalu v Torontu skvělé ohlasy. Pro režiséra Richarda Linklatera, známého především pro svá intimní konverzační dramata jako je trilogie „Před Úsvitem/Soumrakem/Půlnocí“, se to sice mohlo zdát jako nezvyklý kariérní úkrok, ten se ale vyplatil na jedničku.

Na serveru Rotten Tomatoes má film momentálně skvělé 97% skóre spokojenosti. Recenzenti chválí především Linklaterův cit pro humor a skvělý timing vtipů, magazín Screen International tvrdí, že „tahle geniální komedie je skutečným crowdpleaserem. Je vtipná, sexy, chytrá a sebevědomě budující nenápadný humor, který znovu a znovu míří přesně do černého.“ Skvělým ohlasů se pak těší i výkon samotného Powella v hlavní roli. Magazín Vanity Fair označuje film za „roztomilý a velice chytrý showcase Powellova hereckého charismatu,“ Little White Lies označují komedii za „nejpřesvědčivější důkaz toho, že Powell je zřejmě naší největší nadějí, pokud jde o zachování pojmu filmová hvězda, tak jak je známe.“

Skvělá hodnocení samozřejmě neunikla ani festivalovým nákupčím včetně největších hráčů. Hit Mana nakonec odkoupil Netflix za 20 milionů dolarů, což byl největší nákup minulého ročníku. Streamovací gigant navíc přislíbil v USA i omezené uvedení v kinech od 24. května. Bohužel u nás v České republice si budeme muset na okouzlující zabijáka v přestrojení asi ještě chvilku počkat a otázkou je, zda jej vůbec uvidíme. Panovala představa, že Netflix je držitelem práv pro celý svět, nově se ale ukázalo, že mezi zakoupená teritoria valná většina evropských zemí nepatří. Otázkou tedy je, zda se k nám film podívá alespoň v případě festivalové distribuce nebo budeme muset čekat na jinou streamovací platformu jako na smilování boží. Už několikrát se ale v minulosti stalo, že Netflix nakonec získal práva i pro další teritoria. Naděje tudíž umírá poslední.

Zdroj: Netflix / Rotten Tomatoes

Postapokalyptická fantasy Netflixu končí. Trailer láká na poslední výpravu lidských hybridů
23.05.2024 15:30:00 | Filmové novinky

Nový trailer ke třetí a závěrečné sérii populární postapokalyptické fantasy Sweet Tooth: Chlapec s parožím právě dorazil. Fanouškům přináší pohled na poslední dobrodružství hlavního hrdiny Guse a návrat do nehostinného světa zničeného pandemií.

Velký návrat Eddieho Murphyho! Trailer Policajta v Beverly Hills 4 je komediálně akčním nářezem
23.05.2024 15:10:00 | Filmové novinky

Premiéra nového Policajta v Beverly Hills se blíží a Eddie Murphy už zase srší nakažlivou komediální energií, která umí rozvibrovat bránici, zároveň ale skvěle funguje i ve vážnějších momentech. Nový trailer očekávané novinky Netflixu vypadá naprosto parádně. Funguje i spolupráce s novým parťákem.

První video nového Zaklínače je tady! Cavillův Geralt je minulostí
22.05.2024 18:00:00 | Filmové novinky

Není žádným tajemstvím, že skalní fanoušci knižní i herní série Zaklínač od autorů ze sousedního Polska již nad seriálovou adaptací Netflixu definitivně zlomili hůl. Poslední dvě řady přinesly řadu zklamání a odchod Henryho Cavilla z hlavní role byl pro mnohé poslední kapkou. Ve čtvrté řadě jej nahradí Liam Hemsworth a Netflix se konečně poprvé oficiálně pochlubil, jak mu sluší paruka.

Nový Pán prstenů dorazí do kin už letos. Válka Rohirů se ukazuje na skvostných záběrech
22.05.2024 10:00:00 | Filmové novinky

Že se na animák The Lord of the Rings: War of the Rohirrim čeká po ne úplně kladně přijatých Prstenech moci jako na smilování Boží, není žádné tajemství. Nejnovější obrázky dokazují, že se máme opravdu na co těšit.