Nový Predátor je prý brutální bomba. V mnoha věcech dohání originál s Arnoldem © 20th Century Fox

Nový Predátor je prý brutální bomba. V mnoha věcech dohání originál s Arnoldem

Již 5. srpna nás na Disney+ čeká nový film s Predátorem, který nese podtitul Kořist. První diváci jej měli možnost vidět a dle jejich reakcí se máme na co těšit.

26. 7. 2022 10:30 | Filmové novinky

Jak fanoušci vesmírného lovce určitě vědí, na začátku srpna nás čeká další filmový přírůstek do již poměrně objemné predátoří série. První film s Arnoldem Schwarzeneggerem se stal prakticky kultem a je mnohými oslavován jako jeden z nejlepších sci-fi akčních dobrodružství. Pokud zapomeneme na crossovery s Vetřelcem nebyly další filmy ze série špatné, ale geniálnímu mixu militantní akce, napínavého hororu a přesnému castu z jedničky se nepřiblížily. To by se však s příchodem nového dílu s podtitulem Kořist mohlo změnit. Alespoň dle reakcí prvních diváků, kteří měli možnost snímek na na Comic-Conu v San Diegu vidět. Sociální sítě totiž zaplavují nadšené ohlasy a označují snímek za nejlepšího Predátora od premiéry prvního dílu. A co přesně se divákům na filmu, ve kterém se před 300 lety s legendárním lovcem utkala mladá komančská bojovnice Naru, tolik líbilo?

Diváci si nového Predátora cení především za to, že na jedné straně vzdává hold originálu, na druhou stranu se nebojí ukročit a jít svou vlastní cestou, která sérii dodává svěží dech. Dočkáme se opět krvavého napínavého lovu, který je náležitě brutální, ale dokáže i dojmout. Ústřední postavy mají být moc fajn v čele s hlavní představitelkou Amber Midthunder, ve které má mít Predátor zdatného protivníka. Vesmírný lovec pak má vypadat náležitě drsně a hrůzostrašně a všichni by se měli připravit na potoky krve a padající hlavy. Unisono jsou chváleny špičkové akční scény, které mají být náležitě intenzivní a vizuálně ohromující. Režiséru Danu Trachtenbergovi se prý povedlo natočit velkolepý emotivní survival epos, který se svými kvalitami vyrovná originálu. Jestli je nové pokračování ale opravdu tak dobré a nejde jen o fanouškovské výkřiky, se dozvíme 5. srpna na Disney+.

Přidejte se do skupiny Disney+ Česko na Facebooku pro další novinky ze světa Disney.
Rod draka v traileru vrací úder Pánu prstenů. Podívejte se na epické 3 minuty
25.07.2022 14:00:00 | Filmové novinky

Po megalomanské upoutávce na první řadu seriálu Pán prstenů: Prsteny moci nyní přichází se svým tříminutovým nářezem i HBO. To rozšířilo původní trailer o nové záběry a snaží se nás přesvědčit, že právě seriál o Targaryenech bude fantasy událostí roku.

Marvel odhalil velkolepé plány i nového Thanose. Konečně vrátí i Avengers
25.07.2022 11:55:00 | Filmové novinky

Zatímco warnerovský panel letos nabídl jen trailery na Black Adama a druhého Shazama, Marvel do toho šlápl naplno. Kevin Feige v San Diegu představil kompletní plány na pátou fázi i začátek fáze šesté. A máme se vskutku na co těšit.

Akční král je zpátky! Trailer na Johna Wicka 4 trhá armádu zabijáků na kusy
25.07.2022 9:00:00 | Filmové novinky

Ostřílený zabiják John Wick se vrací zpátky do akce a tentokrát budou katany létat vzduchem ve velkém. Čekají nás však i záplavy vystřelených šípů a chybět nemohou ani přestřelky či hlavy proražené sekerou.

Hulk v traileru na She-Hulk učí svou nástupkyni, ukazuje se i Daredevil
24.07.2022 14:00:00 | Filmové novinky

V novém seriálu She-Hulk: Neuvěřitelná právnička se dočkáme další členky Avengers. Tu bude učit samotný Hulk a ona sama se stane právní zástupkyní superhrdinů. V traileru Marvel odhalil i spoustu hostujících hrdinů. Největší ohlasy získává návrat Daredevila.