Streamovací platforma SkyShowtime právě vstoupila do několika států Evropy a zanedlouho se jí dočkáme i v České republice. Její generální ředitel v rozhovoru lákal na kvalitní obsah, nízkou cenu a prozradil, jakou cestou se chce v silné konkurenci vydat.
22. 9. 2022 12:00 | Streaming novinkyV následujících měsících zavítá do Evropy konečně i SkyShowtime, poslední z velkých streamovacích platforem. Jak jsme již informovali podrobně zde, v Česku bychom se této streamovací služby, která je společným dílem studií Paramount a Universal měli dočkat v prvním čtvrtletí roku 2023, zatímco například ve Finsku, Švédsku, Norsku a Dánsku byla služba právě spuštěna. K tomuto slavnostnímu startu, který proběhl v úterý 20. září, poskytl serveru The Hollywood Reporter rozhovor generální ředitel SkyShowtime Monty Sarhan, který se mimo jiné vyjádřil, jakými prostředky bude chtít přesycený evropský trh překvapit a jaké výzvy jej nyní čekají. Hlavními devízami, které má SkyShowtime podle Sarhana odlišit od konkurence, mají být především kvalitní obsah a nízká cena.
Předplatitelé dostanou filmy a seriály od dvou velkých hollywoodských studií a dočkají se žhavých letošních kino titulů jako Top Gun: Maverick, Jurský svět: Nadvláda a Mimoni 2: Padouch přichází či ambiziózních dramat jako Seveřan a Belfast. Ze seriálových novinek můžeme vybrat dramata Yellowstone, Yellowjackets, American Gigolo nebo sci-fi Halo. Ročně by služba měla nabídnout více než 30 filmových premiér a to za velmi příznivou cenu 7.99 euro (cca 175 Kč), což je méně než kolik chce konkurence. Dle Sarhana je velkou výhodou služby i to, že vznikla na rozdíl od ostatních velkých hráčů přímo pro Evropu, nabírá do svého týmu mnoho nových zaměstnanců a není jen překlopeným americkým produktem. Proti Netflixu se implicitně vymezuje prohlášením, že: „Naší filozofií je vítězství kvality nad kvantitou, soustředíme se na kurátorství. Není to o tom, že bychom se vrhali do originálů jen proto, abychom dělali originály. Musí mít ohlas u publika. Musí rezonovat a dávat smysl naší značce.“
Sarhan také naznačil, že strategie uvádění filmů bude různorodá: „Některé filmy budou mít kratší uvedení v kinech a některé, jako například Top Gun: Maverick, budou v temných sálech delší dobu. A kdy budou mít premiéru na SkyShowtime? To se bude logicky lišit. Cílem ovšem je, aby každý, kdo má SkyShowtime, bez ohledu na to, na kterém trhu se nachází, měl ten samý obsah ve stejnou dobu.“ Sarhan také věří, že oproti Americe, kde streamovací trh stagnuje, je v Evropě ještě mnoho prostoru k růstu a nebojí se silné konkurence. SkyShowtime má v plánu vstoupit dohromady do 22 zemí, přesné spuštění v Česku ještě není známo. My už nicméně testujeme severskou verzi služby a na dosavadní dojmy se můžete podívat zde.
Zdroj: THR
12 242 zobrazení 12 se líbíPoslední z velkých služeb zahájila svoji evropskou expanzi 20. září ve 4 zemích Evropy. Co můžeme už příští rok také čekat u nás od dvojice hollywoodských studiií Universal a Paramount, které se online spojily proti Netflixu, Disney+ či HBO Max?
Společnost Paramount Global zvažuje ukončení samostatné streamovací služby Showtime a zahrnutí jejího obsahu na svou hlavní streamovací službu Paramount+. Showtime přitom letos nabídl divákům seriály, které byly nominované na cenu Emmy. Konkurence je příliš veliká.
V minulých dnech jste se mohli po internetu dočíst, že Netflix zvažuje konec uvádění stylem binge-watchingu, tedy všech epizod seriálu naráz. Není to však pravda, celá aféra vznikla špatnou interpretací zprávy jednoho analytika, kterou poté převzaly další (velké americké filmové) weby. Pojďme se na to podívat blíže.
I když se Amazon po uvedení seriálového Pána prstenů chlubí rekordní sledovaností, musí čelit hordě nespokojených fanoušků, kteří seriál atakují odmítavými recenzemi. Amazon se proti nim ovšem rozhodl rázně zakročit.