Server Deadline přinesl překvapivou zprávu o sledovanosti seriálu The Book of Boba Fett, jehož první řada vysílaná na kanále Disney+ po sedmi dílech právě skončila.
18. 2. 2022 8:00 | Streaming novinkyLegendární námezdní lovec ze světa Star Wars Boba Fett dostal na streamovacím kanále Disney+ vlastní seriál. Nejprve se objevil ve druhé řadě hitového Mandaloriana, aby následně mohli předplatitelé kanálu sledovat jeho vlastní osudy v sedmidílné sérii pojmenované The Book of Boba Fett. Z hlediska sledovanosti pak bylo zajímavé sledovat, kolik dokáže tato série vlastně přilákat diváků. Postava Boby Fetta mimo fanoušky Star Wars nemusela tak silně rezonovat, navíc se v seriálu neobjevilo tolik hvězdných jmen jako v předchozím Mandalorianovi. Proto se pro mnohé jeví jako značně překvapivé, že podle společnosti Samba TV, která se v USA specializuje zejména na průzkum obsahu chytrých televizí, přilákalo finále první řady od minulé středy do neděle 1,5 milionu amerických domácností.
To je pro seriál, za nímž stojí v pozici showrunnera Jon Favreau, o 36 % větší číslo, než pětidenní sledovanost závěrečné epizody druhé řady Mandaloriana, která se vysílala od 18. do 22. prosince 2020 a zasáhla 1,1 milionu amerických domácností. Zvýšená sledovanost samozřejmě může pramenit i z nárůstu počtu předplatitelů služby Disney+, kterých jen v posledním čtvrtletí celosvětově přibylo 11,8 milionu na celkových 129,8 milionu. Podle metriky Samby TV tak od spuštění Disney+ stále drží pozici nejsledovanější finální epizody marvelovský seriál Loki, která během prvních pěti dnů od premiéry (14.-18. července 2021) přilákala 1,9M amerických domácností.
To, že Netflix pravidelně přichází o licencovaný obsah od poskytovatelů třetích stran, se obecně ví. Věděli jste ale, že přišel i o spoustu originálního obsahu značky Netflix? Pro pořádek jsme proto připravili seznam těchto originálních titulů, které z katalogu Netflixu zmizely.
Češi potvrzují, že lokální Netflix je jim velice nakloněn a opakovaně dosahují na streamovací službě skvělých výsledků. Platí to nejen pro divácky vděčné komedie.
Máme za sebou další velké reportování úspěchů hollywoodských korporací. Nyní se s čísly vytasila společnost Paramount a předvedla, že hodlá být výrazným hráčem na trhu.
Loni ohlášené spojení obřích společností WarnerMedia a Discovery může proběhnout. Americké regulační úřady nevznesly námitky, takže zábavní gigant Warner Bros. Discovery může vzniknout.