Loni ohlášené spojení obřích společností WarnerMedia a Discovery může proběhnout. Americké regulační úřady nevznesly námitky, takže zábavní gigant Warner Bros. Discovery může vzniknout.
11. 2. 2022 14:45 | Streaming novinkyOperátor AT&T, majitel mediálního koncernu WarnerMedia, loni v květnu oznámil, že společně s konkurenční skupinou Discovery zakládá nový společný podnik. K tomu, aby mohla tato fúze proběhnout, musel dát svolení americký regulační úřad. Tuto středu obě společnosti prohlásily, že od něj dostaly zelenou, a poslední významná překážka ke spojení těchto dvou gigantů byla překonána. Vznikne tak transakce v hodnotě 43 miliard dolarů, v níž společnost AT&T oddělí svou mediální součást WarnerMedia do samostatné firmy a tu spojí s firmou Discovery. Díky tomu vznikne nový mediální a zábavní gigant s nepříliš kreativním názvem Warner Bros. Discovery.
Celá transakce by měla být dokončena ve druhém čtvrtletí tohoto roku. AT&T a její akcionáři budou mít v nové společnosti 71% podíl a udrží si tak většinu. Pro ty, kteří by rádi o celém obchodu věděli víc, připomeňme, že Tomáš Vyskočil do detailu popsal ve svém loňském článku, jaký dopad celá transakce z obchodního i diváckého pohledu bude mít. Zde můžeme jen zopakovat, že se slučují společnosti, které prakticky pokryjí celý mediální obsah od zpravodajství (CNN), sportu (Eurosport), dokumentů (Discovery, Animal Planet) či seriálů a filmů (HBO, Cartoon Network a desítky dalších).
Studio Sony patří mezi jedny z mála, které nemají svou vlastní streamovací službu. Japoncům to ale nemusí vůbec vadit, protože své tituly dokáží velmi výhodně přeprodat. Nyní exkluzivně HBO Max.
Rok 2021 bojovala celá společnost Disney s nenaplněnými očekáváními, ale na konci roku se vše v dobré obrátilo. Rekordní tržby, růst ve všech segmentech a především skvělé výsledky Disney+. Co za nimi stojí?
První měsíc roku 2022 je za námi a my se tak konečně můžeme podívat na to, jak vypadal tento měsíc v číslech. V lednu frčelo na streamovacích službách hned několik zajímavých seriálů a filmů, ty však zatím nestačily na to, aby porazily loňské pecky.
Na Netflix dorazil další velký hit z Jižní Koreje a potvrdil, že Hra na oliheň nebyla žádnou náhodou, ale potvrzením zvyšujícího se zájmu o popkulturu přicházející z této destinace.