Film roku? První recenze na Top Gun 2 slibují strhující zážitek © Paramount Pictures

Film roku? První recenze na Top Gun 2 slibují strhující zážitek

Na losangeleském CinemaConu byl v předpremiéře promítnut jeden z letošních nejočekávanějších akčních blockbusterů Top Gun: Maverick s Tomem Cruisem v hlavní roli. První reakce extaticky hlásají, že taková akční pecka v kinech dlouho nebyla.

5. 5. 2022 14:00 | Filmové novinky

Konečně. Po mnoha odkladech se na plátna kin dostane jedna z nejočekávanějších akčních pecek posledních let - pokračování osmdesátkové legendy Top Gun: Maverick nesoucí v podtitulu přezdívku hlavního hrdiny. Roli pilota Petea Mitchella si samozřejmě zopakuje hvězdný Tom Cruise, na jehož zběsilé kaskadérské kousky se nejeden fanda akčního žánru nedočkavě těší. O uplynulém víkendu byl nový Top Gun k vidění na CinemaConu v Los Angeles a sklidil u diváků nadšené reakce. Co konkrétně se jim líbí na novince, která odvypráví příběh Mavericka, který je povolán, aby na příkaz svého přítele vycvičil skupinu absolventů programu Top Gun včetně syna Maverickova nešťastně zesnulého nejlepšího kamaráda a parťáka Nicka?

Většina reakcí očekávaně chválí úchvatnou vizuální stránku s nadupaným zvukovým doprovodem, neméně často je ale film překvapivě oceňován i za svůj intimní a emotivní příběh, který bezešvě navazuje na události z původního snímku. Po skončení projekce diváci nešetřili superlativy jako triumfální, strhující, vzrušující či naprosto emotivní a dožadovali se opakované projekce. Čekání na Mavericka se prý vyplatilo, prožitek z něj ale roste s velikostí plátna, na kterém jej budou diváci sledovat. Nový Top Gun je návratem ke staré škole akčních filmů, zážitek z něj a konkrétně z akčních sekvencí je intenzivní a zcela pohlcující a zesnulý režisér prvního dílu Tony Scott by byl prý na výsledek pokračování hrdý. Režisér Joseph Kosinski drží film pevně v rukou, Cruise skvělému hereckému ansáblu dominuje a my si musíme na „film roku“ počkat do 26. května.

Zdroj: Collider

5 521 zobrazení   1 006 se líbí
Nový trailer Obi-Wana Kenobiho ukazuje setkání s Darthem Vaderem
04.05.2022 15:00:00 | Filmové novinky

Nový seriál ze světa Star Wars odstartuje již 27. května. Nový trailer ukazuje hon na slavného rytíře Jedi ze strany Darth Vadera a jeho pohůnků.

Doctor Strange 2 je šíleně nápaditým hororem. Někteří recenzenti film nesnáší
03.05.2022 13:20:00 | Filmové novinky

Do kin právě vstupuje nový marvelovský blockbuster Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství, který režírovala hororová legenda Sam Raimi. Jak dopadl jeho návrat do vod komiksových spektáklů?

HBO se velkolepě loučí s Bondem. Do své nabídky přidává nejen Není čas zemřít
02.05.2022 18:00:00 | Filmové novinky

HBO mile překvapuje a do své nabídky kromě snímku Není čas zemřít, který uzavírá bondovskou ságu Daniela Craiga, přináší i další filmy s agentem 007. A nekončí ani u těch oficiálních.

Končí Ledová archa? Šéf HBO šetří a zastavuje další seriály
02.05.2022 13:00:00 | Filmové novinky

Od chvíle, kdy fúzi Warnerů a Discovery začátkem letošního roku oficiálně schválili akcionáři, generální ředitel společnosti David Zaslav začal realizovat svou vizi. Ta ovšem zahrnuje i velké úspory, které mohou postihnout oblíbené seriály.