Nové a populární trailery, teasery, TV spoty či ukázky z nových či připravovaných filmů a seriálů. Novinky v kinech či na streamingu, české i zahraniční.
Hrají: Hugh Bonneville
Kdy: 18. 12. 2024 (Nové díly)
Kde:
Apple TV+
Hrají: Rachel Zegler, Gal Gadot, Andrew Burnap, Martin Klebba, Ansu Kabia, Gabriela Garcia, Dujonna Gift-Simms, Joshmaine Joseph, Lukus Alexander, Misa Koide, Katie Hardwick
Kdy: 20. 3. 2025
Kde: V českých kinech
Reeveův (Christopher Reeve) vzestup k tomu, aby se stal filmovou hvězdou, následuje po téměř smrtelné nehodě při jízdě na koni v roce 1995, při které ochrnul od krku dolů. Poté se ...
Více o filmu
Stovky hráčů na mizině přijmou zvláštní pozvánku na dětskou hru, na jejímž konci čeká lákavá odměna. Kvůli ní ale mohou přijít o život.
Kdy: 26. 12. 2024 (Nové díly)
Kde:
Netflix
Trailer je krátký propagační videoklip, který má za úkol upoutat pozornost diváků a nalákat je na nový film, televizní seriál, videohru nebo jiný mediální produkt. Trailer typicky obsahuje vybrané scény z daného díla, které mají ukázat jeho nejzajímavější, nejnapínavější nebo nejzábavnější části. Cílem traileru je vzbudit zájem a očekávání u publika, aby si chtělo dané dílo později zhlédnout nebo zakoupit. Trailery jsou obvykle krátké, jejich délka se pohybuje od několika desítek sekund až po několik minut. Mohou obsahovat dramatické hudební doprovody, komentáře, a často končí datem vydání nebo jinými informacemi o tom, kde a kdy bude možné dílo zhlédnout.
Teaser je krátké propagační video nebo jiný mediální obsah, jehož účelem je upoutat pozornost a vzbudit zájem o nadcházející film, televizní seriál, videohru nebo jiný produkt. Na rozdíl od traileru, který často obsahuje více informací a ukazuje konkrétní scény, je teaser obvykle mnohem kratší a tajemnější. Teasery často neprozrazují mnoho detailů o zápletce nebo postavách, ale snaží se vytvořit atmosféru a vzbudit zvědavost. Často obsahují jen několik vizuálních nebo zvukových prvků, které mají vyvolat otázky a přimět diváky k dalšímu sledování informací. Teasery mohou být vydávány dlouho před oficiálním trailerem nebo samotným vydáním produktu, aby vytvořily počáteční vlnu zájmu a spekulací.
Trailer a teaser jsou oba typy propagačních videoklipů používaných k upoutání pozornosti k nadcházejícím filmům, televizním seriálům, videohrám nebo jiným mediálním produktům, ale mají různé účely a charakteristiky.
Oba formáty jsou důležité pro marketingovou strategii a pomáhají budovat očekávání a zájem o nadcházející mediální produkty.