FB pixel

Špindl 2 (10%)

Další tuzemský atak na hlubiny filmového dna a zbytky diváckého vkusu. Už jednička neměla vzniknout a dvojka je esencí nudy a nonsensuální prázdnoty. Utíkejte od ní nejdál, co to půjde.

Kde je moje tělo? (80%)

Nádherně nasnímaný a nápaditě odvyprávěný příběh, podávající vcelku banální a stokrát viděný základ zcela originálně a vyspělým filmovým jazykem. Pohádka o ztracené ruce nabízí zážitek daleko přesahující dojmy ze standardní animované produkce, takže ji opravdu nelze než doporučit.

První zrádce (60%)

Dramatické uchopení největšího soudního procesu pokulhává v tempu, způsobech předávání informací i emocí, ale o poctivé vykreslení turbulentních apeninských jevů konce 80. let se stále jedná.

Vlastníci (80%)

Jiří Havelka vytěžil ze základu z dílny VOSTO5 velmi zábavnou a uvědomělou komedii, která funguje na více rovinách a dokáže se až příliš trefně vyjádřit ke společenské situaci. Rozhodně jeden z nejzajímavějších tuzemských počinů roku.

Solo (70%)

Nadstandardně intimní a citlivý obraz psychické choroby i krocení kreativních živlů. Důraz na aktuální prožitek vyžaduje připraveného diváka, ochotného užít si film i s minimem vysvětlování.

Poslední aristokratka (40%)

Jeden ze slabších kusů filmografie Jiřího Vejdělka představuje nekonfliktní komedii, která celkem pěkně vypadá, ale téměř v ničem nedává smysl. Kdo však bude chtít jen zabít čas s fajn herci v jejich tradičních rolích, tak to nejspíš dokáže.

Joker (70%)

Pod povrchem vcelku banální, přesto na jedno zhlédnutí vydatný a zábavný thriller, který exceluje v řemeslu i ztvárnění titulního charakteru. Propracovanost scénáře však není kdovíjaká, takže se vám výsledek rychle vykouří z hlavy.

Továrna (80%)

Na malém prostoru rozehrává Bykov hru na pomezí dialogů a akce, jíž mě bezezbytku dostal. Promyšlený a strhující thriller s přesahem, který pobaví nejen zájemce o proniknutí do ruských problémů.

Přes prsty (40%)

Na povrchu letní sportovní romantická komedie, pod povrchem… nic. Pár fajn hlášek, sportovní slang a nadějný herecký ansámbl nevyrovnají příběhovou bezradnost ani režijní nenápaditost.

Noční můry z temnot (40%)

Nenápaditý soubor děsivých příběhů spojených rámcovým příběhem. Kromě produkčních hodnot však nefunguje ani atmosféricky, ani skrze lekačky, a tak toho k opěvování zbývá děsivě málo.
TOPlist TOPlist TOPlist