FB pixel

V síti (80%)

Vít Klusák podle očekávání předkládá důležité společenské varování, které je prodáno dostatečně výrazným stylem. Poselství jde tentokrát ruku v ruce s marketingově zvládnutým produktem.

Chlap na střídačku (30%)

Chlap na střídačku je rozhodně něčím víc než další rutinní sexistickou komedií, ovšem přesto není filmem, který byste chtěli vidět. Zahořklá a nevtipná komedie s hloupými a zlými lidmi, kteří dělají nedůstojné věci, je však bezesporu úkazem.

Sviňa (50%)

Vykalkulovaná a horkou jehlou šitá sonda do slovenské společnosti. Snaží se poukazovat na spoustu věcí, které jsou špatně, a za tím účelem se dojímá nad Jánem Kuciakem. Film, který není mizerný či absurdní, avšak slouží jen k uspokojení určité společenské poptávky.

Judy (50%)

Nudná, šablonovitá a nikterak objevná, taková je snaha vydolovat Oscara pro Renée Zellweger. Judy Garland měla velmi pohnutý osud, ale film se na nic jiného než tuctovou snahu o vydolování soucitu nezmůže.

Modelář (60%)

Dva kamarádi provozují firmu na natáčení pomocí dronů a díky této práci se dostávají do kontaktu s politiky, aktivisty i oportunisty. Petr Zelenka se zamýšlí nad tím, jak taková setkání s realitou dokážou nabourat křehkou duši, bohužel je však ve svých závěrech až příliš povšechný.

Bídnici (90%)

Tohle jsou Bídníci pro 21. století. Debutující Ladj Ly dokázal ukočírovat provokativní název do tvaru, který vzdává hold románové předloze, ale v rámci žánru sociálního dramatu ji trefně modernizuje.

Daria (30%)

Vcelku poutavé řemeslo a množství snahy o originalitu ztroskotává na tom, že se ve výsledku jedná o do nebe volající nesmysl, který je i na poměry tuzemských celuloidových katastrof skutečně obskurní. Tím je však také vcelku zábavný pro sledování s vypnutým mozkem.

Příliš osobní známost (30%)

Romantická komedie, která není ani romantická, ani komediální. Namísto toho předkládá nesourodou a nepochopitelnou směsici vulgárního sexu a bagatelizace ženských možností na životní štěstí. Inu, taky cesta.

Případ mrtvého nebožtíka (40%)

Parodie na kriminálky a policejní práci střílí vtipy s takovou kadencí, že občas se některý z nich i chytne. Když přistoupíte na koncept, dá se na výsledek i dívat

Maják (80%)

Surrealistická jízda napříč významy a odkazy rámovaná dechberoucími výkony Roberta Pattinsona a hlavně Willema Dafoea představuje moderní, stylem sršící, ale myšlenkově přece jen trochu nedotažený hororový hit.

TOPlist TOPlist TOPlist