Nový Rocky je jedním z nejlepších dílů série. Diváci jsou nadšení z akce i nového soupeře © Warner Bros.

Nový Rocky je jedním z nejlepších dílů série. Diváci jsou nadšení z akce i nového soupeře

Boxerské akční drama Creed vstoupí se svým třetím dílem do kin na počátku března. První diváci, kteří jej již viděli, unisono chválí snímek Michaela B. Jordana, který se kromě hlavní role poprvé ujal i režie.

13. 2. 2023 15:00 | Filmové novinky

Třetí díl boxerského akčního dramatu Creed půjde brzy do kin a na sítě se dostávají první reakce diváků, kteří měli možnost snímek vidět. Recenzenti pak z naprosté většiny film chválí za režijní bravuru a silné herecké výkony. To musí těšit zejména Michaela B. Jordana, pro nějž jde o režijní debut, když převzal dohled nad filmem po Ryanu Cooglerovi (Creed) a Stevenu Capleovi (Rocky: Nová výzva). Připomeňme, že Creed III se odehrává sedm let po událostech předchozího filmu, když Adonis, který ovládl svět boxu, zažívá i spokojený rodinný život. Naruší jej ovšem jeho přítel z dětství a bývalý boxerský zázrak Damian (Jonathan Majors), který se vrací po dlouhém trestu z vězení, aby Adonise konfrontoval.

Z hereckých představitelů je chválen především Jonathan Majors (Loki), který diváky uchvátil svým nelítostným, ale podmanivým záporákem, který je popisován jako „…nejzajímavější protivník, jakému Adonis doposud čelil.“ Michael B. Jordan je pak ceněn za pevnou ruku za kamerou, stejně tak za své charisma, které spolu s Tessou Thompson vyzařují na place. Jordan dodává svou režií celé sérii novou svěžest a využití IMAX kamer při soubojích je vtahující zážitek vyvolávající husí kůži. Film pak dle recenzentů skvěle působí i jako dobře vystavěné drama, které vybudí pořádnou dávku emocí. V kinech si tato extatická tvrzení můžeme ověřit od 2. března, kdy si Creed III odbyde premiéru. Těšíme se, jak si s překladem názvu filmu poradí česká distribuce. Zatím totiž vždy platilo, že zatímco do kin šel snímek pod názvem Creed, při uvedení na streamingu či v televizi se série přejmenovala na Rocky: Nová krev, případně Rocky: Nová výzva. Dorazí tedy Rocky: Nečekaná msta nebo Rocky: Odkaz? Alternativní název by bylo o to absurdnější, že ve třetím dílu novodobé boxerské ságy již nevystupuje Sylvester Stallone.

Zdroj: DigitalSpy

Strážci galaxie 3 se loučí ve velkolepém traileru. Nejšílenější tým Marvelu končí
13.02.2023 13:30:00 | Filmové novinky

Ještě předtím, než nastartuje nový DC vesmír, zakončí James Gunn svou marvelovskou misi. Třetí Strážci ve svém posledním traileru nabízejí velkolepou hláškující jízdu plnou dalších skvělých songů i nejroztodivnějších emzáků.

Indiana Jones 5 mění název! Nová ukázka odhaluje akci i nového padoucha
13.02.2023 7:50:00 | Filmové novinky

Pátý díl Indiana Jonese dorazí do kin již letos v červnu a studio Disney v rámci Super Bowlu předvedlo řadu nových záběrů, které se primárně soustředí na akci. Také ale pořádně ukazují nového nacistického padoucha a velký únik z hořícího letadla.

Keatonův Batman hláškuje a řeže padouchy. Trailer revolučního Flashe fanoušky nadchne
13.02.2023 7:30:00 | Filmové novinky

Studio Warner Bros. se letos po sedmnácti letech vrátilo na Super Bowl, a to hlavně kvůli představení oficiálního resetu DC vesmíru. První trailer na několikrát odložený projekt The Flash je pak splněným snem pro fanoušky Batmana Michaela Keatona, nabízí také pohled na derniéru Batflecka.

Wolverine je na Deadpoola 3 připraven. Hugh Jackman ukázal masivní bicepsy
12.02.2023 13:30:00 | Filmové novinky

Deadpool 3 se chystá do kin sice až v roce 2024, Hugh Jackman ale nic neponechává náhodě a svůj střet s užvaněným žoldákem bere neuvěřitelně poctivě. Nyní ukázal, jak skvěle je na ultimátní souboj komiksových hrdinů připraven.