PRVNÍ RECENZE: Eternals jsou nečekaný experiment. Reakce jsou rozpolcené © Marvel Studios

PRVNÍ RECENZE: Eternals jsou nečekaný experiment. Reakce jsou rozpolcené

Premiéra marvelovské komiksárny Eternals je již za dveřmi a vybraní publicisté ji měli možnost zhlédnout. Jak se jim nová týmovka líbila a co říkají na odvážný tah Marvelu, který na pozici režisérky angažoval oscarovou Chloé Zhao?

Již příští týden vstupuje do kin nová marvelovka Eternals pod vedením oscarové artové režisérky Chloé Zhao. Venku jsou konečně první reakce a my se samozřejmě podíváme, jaké dojmy si kritici z exkluzivního promítání odnesli. Pokud se chcete před návštěvou kina s hrdiny nové týmovky seznámit blíže, určitě doporučujeme náš podrobný článek Kdo jsou Eternals? od kolegy Ondřeje Novotného. Zde můžeme alespoň krátce připomenout, že Eternals představí tým nesmrtelných mimozemských superhrdinů, kteří žijí na Zemi již více než 7 000 let a snaží se ochránit planetu před zlými monstry známými jako Devianti. Tým Eternals tvoří Gemma Chan jako Sersi, Richard Madden jako Ikaris, Kumail Nanjiani jako Kingo, Lia McHugh jako Sprite, BrianTyree Henry jako Phastos, Lauren Ridloff jako Makkari, Barry Keoghan jako Druig, Don Lee jako Giglameš, Salma Hayek jako Ajak a Angelina Jolie jako Thena. No, a jaké jsou tedy první reakce?

Podle serveru Rotten Tomatoes, který sbírá kritické reakce, se Eternals většinově líbili. Zatím se podíl kladných recenzí ustálil na 71 %. Ty již, jak jsme u Marvelu zvyklí, chválí především nádherný vizuál, tedy především epickou kameru a výpravu a celkový majestátný look, na který se samozřejmě vyplatí vyrazit do kina. Vliv Chloé Zhao vidí mnozí recenzenti především v povedeném střídání intimity a epiky, a v zaměření na rozvíjení vztahů mezi postavami než na důraz na akční scény. Eternals pak mají být díky ní skvěle natočeni, několikrát překvapí nečekanými zvraty, ale fanoušci musí být v pozoru, protože jsou odlišní od předchozích MCU filmů. V některých reakcích nechybí údiv nad tím, jak se v Marvelu stále daří nacházet nové způsoby, jak vyprávět své příběhy. Nespokojení diváci si pak stěžují hlavně na příliš dlouhou expozici, kvůli čemuž může mnoho sledujících ztratit o příběh a postavy zájem. I záporné reakce mluví o nejodvážnější marvelovce, ale dle nich tato vlastnost není kladem filmu, jde prý naopak o nepovedený experiment. Posoudit filmové kvality Eternals můžeme sami od 4. listopadu v našich kinech.

3 402 zobrazení
Halle Berry jako ženský Rocky? Trailer Netflixu vás vezme do světa UFC bojů
22.10.2021 12:00:00 | Filmové novinky