První recenze: Ježek Sonic 2 má geniálního Jima Carreyho. Zbytek čelí kritice © Paramount Pictures

První recenze: Ježek Sonic 2 má geniálního Jima Carreyho. Zbytek čelí kritice

Již tento čtvrtek se do našich kin vřítí druhý díl akční komedie Ježek Sonic s nejrychlejší bytostí ve vesmíru. A protože jsou již první reakce recenzentů venku, můžeme se blíže podívat, jak se jim toto pokračování líbilo.

30. 3. 2022 8:00 | Filmové novinky

I když se prvnímu dílu, který předloni vstupoval do kin, nedávaly velké naděje na úspěch, redesignový Ježek Sonic nakonec všechny překvapil a došel si po celém světě pro slušných 320 milionů dolarů. Snímek podle slavných videoher si odnášel převážně lehce pozitivní hodnocení a byl chválen především za skvělého Jima Carreyho v roli záporáka Robotnika, pár fajnových akčních scén a za vkusný scénář pro celou rodinu, který navíc umně implementoval i videoherní mechanismy a neurazil tak ani fanoušky videoher. Tento čtvrtek bude mít v našich kinech premiéru druhý díl a my se teď blíže podíváme, jak se líbil zahraničním kritikům.

Podle agregátorů recenzí Rotten Tomatoes a Metacritic se můžeme těšit na veskrze průměrné pokračování, když oba hodnotí film dle svých měření kolem hranice 50 procent. Kladné reakce na druhém Sonicovi cení opět fajnový humor či rodinný tón zachovaný z originálu, technická stránka má být dokonce dechberoucí. Sonicův scénář se pak snaží napodobovat konkurenci a noří se do klasických her společnosti Sega, aby vytvořil vlastní filmový vesmír. Samozřejmě nechybí zběsilá akce a Jim Carrey je v roli Robotnika ještě více nespoutaný a opět naprosto skvělý. Na druhé straně jsou časté negativní komentáře k délce filmu, který neospravedlní svých 122 minut a má ke konci tendenci vléct se a nudit. Snímek má mít také přehršel dějových linií, ve kterých se může divák ztrácet. A jak už to u pokračování bývá, Sonic 2 je prý sice větší, akčnější a divočejší, ale ne nutně lepší. Na streamovací platformě Paramount+ by se měl druhý díl objevit 45 dní od americké premiéry, která se uskuteční 8. dubna.

Nabušený trailer Top Gunu 2 vám vyrazí dech audiovizuální nirvánou
29.03.2022 16:00:00 | Filmové novinky

Tak tohle se povedlo fantasticky. Když už diváci skoro zapomněli, že nový Top Gun dorazí ještě v letošním roce, přichází studio Paramount s nářezovým trailerem, který má doslova všechno.

Alec Baldwin se po 5 měsících od tragické střelby vrací k herectví
29.03.2022 9:00:00 | Filmové novinky

Americký herec Alec Baldwin se vrací k herectví. Minulý rok hercovu kariéru ovlivnila tragická nehoda, kdy při natáčení westernového snímku Rust nechtěně zastřelil kameramanku a zranil režiséra. Baldwin vystřelil v domnění, že v rukou drží nenabitou rekvizitu zbraně.

Oscaři Netflixu vůbec nevyšli. Smetla ho streamerská konkurence i Duna
28.03.2022 10:00:00 | Filmové novinky

Netflix doufal, že by mohl ovládnout 94. ročník Oscarů hlavně díky westernovému dramatu Síla psa. Nakonec ho ale překonala konkurence s výrazně menším snímkem a vytáhla se i epická sci-fi Duna. Will Smith zase předvedl slabé nervy.

Netflix prodloužil řadu oblíbených hitů. Vydařené hororové sci-fi ale končí
27.03.2022 13:30:00 | Filmové novinky

Nejrůznější vztahové pořady, dokumenty či reality show se těší na Netflixu velké popularitě. Které z nich dostaly další řadu a jakých novinek se letos dočkáme?