Podobně jako se před pár dny vyjadřoval k další strategii společnosti Disney její šéf Bob Chapek, promluvil na různá témata týkající se obsahu, distribuce a uživatelského rozhraní i provozní ředitel Netflixu Greg Peters.
Před pár dny jsme vám přinesli několik postřehů šéfa Disneyho Boba Chapeka na vývoj v kinodistribuci, streamingu a pohled na rozvoj jejich internetové televize Disney+. Na stejné konferenci věnované médiím organizované bankou Morgan Stanley promluvil i produktový šéf a provozní ředitel Netflixu Greg Peters. A s Chapekem se shodli, že divácké návyky se změnily a například tradiční tříměsíční exkluzivita pro kina je neudržitelná: „Diváci prostě chtějí současné uvedení jak v kinech tak i online a nechtějí čekat,“ dodal Peters. Sám Netflix kina využíval především pro své filmy, které se rozhodl poslat do boje o Oscary a již před pandemií tlačil na zkracování této exkluzivní doby.
Dále byl Peters dotázán, co říká kritice poukazující na prakticky nekonečný obsah Netflixu, kterým se zahlcuje uživatelské rozhraní a tím i zhoršuje možnost výběru. Ten odpověděl, že samozřejmě stále nejsou úplně spokojeni, ale že je pro něj a jeho tým velkou výzvou jejich obrovský katalog přepracovávat, destilovat a neustále se jej snažit přetvářet do pro uživatele jednoduchého, zábavného a vzrušujícího výběru toho, co si pustit příště. V odpovědi na kritiku v závěru ještě lakonicky dodal: „Obrovská čísla sledovanosti Bridgertonů a Lupina dokazují, že rozhraní Netflixu prostě je efektivní.“ Peters dále poznamenal, že interface získal v minulosti dvě významné funkce: náhodné přehrávání pro nerozhodné diváky a žebříček Top 10 nejsledovanějších pořadů dne, které také předplatitelům pomáhají v rozhodování, co si pustit.
⏰ 8. 3. 2021 🧑💼 Petr Kollár 🩶 101 📰 Streaming novinky
Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!
Další: Novinky · České · Tipy · Data · Kvízy · Trailery · Rozhovory · Vše