Před několika měsíci spuštěná nová streamovací služba Quibi zaměřená na krátká videa se ocitla ve vážných problémech. Zájem o platformu je malý a zvažuje se její prodej.
23. 9. 2020 10:00 | Streaming novinky 23. 9. 2020 10:00 | Streaming novinkyStreamovací platforma krátkých forem Quibi, která je určena hlavně pro mobilní zařízení a při svém spuštění 6. dubna letošního roku se profilovala především jako ta pravá služba pro mileniály, má problémy. Dítko hollywoodského producenta a mogula Jeffreyho Katzenberga podle deníku Wall Street Journal “prozkoumává strategické možnosti”, z nichž jednou z nich je i její prodej. To velmi silně naznačuje, že služba je ve vážných problémech. Již její start s 300 tisíci staženími (srovnej 4 miliony downloadů Disney+) ukázal, že enormní zájem o tuto platformu v počátku nebyl a protože si služba nedokázala získat i pět měsíců od spuštění více stálých platících zákazníků, můžeme se ptát, jestli je opravdu o tento formát, tak jak jej Quibi nastavilo, zájem, či je hlavním viníkem pandemie, která mohla nastavený styl služby “pusť si něco na cestu v autobuse” silně omezit.
© TMDBV rámci strategických možností tak kromě odkupu prý přichází v úvahu i získání další hotovosti k provozu nebo sloučení s další společností. Detailní pohled na tuto streamovací službu jsme představili již zde. V krátkosti tak můžeme shrnout, že se Quibi vymezuje proti konkurenci především délkou svých pořadů, které nepřesahují 10 minut a je dostupná jen pro mobilní zařízení (a tablety), takže ji na své smart TV nenajdete. Navíc využívá po vzoru modernějších sociálních sítí kromě klasického horizontálního zobrazení i to vertikální (na výšku). Quibi je po přihlášení na první tři měsíce zdarma a poté si můžete vybrat levnější variantu za 4,99 dolarů s reklamou či dražší 7,99 dolarů bez. V Česku tato služba dosud dostupná není.
Je rok 2024 a v Česku už se zabydlely streamovací služby jako Netflix, Max či Voyo. Kterou z nich vybrat? Které jsou ty nejlepší a nejpopulárnější streamovací platformy v ČR? Nabízíme velký přehled všech streamingových platforem u nás.
Apple si moc dobře uvědomuje, že samostatná streamovací služba Apple TV+ prozatím nebyla pro platící zákazníky příliš atraktivní. Nově ji tedy nakombinuje i s dalšími službami v podobě hudebního a herního předplatného. Dává to smysl?
Korporát Disney bedlivě sleduje svou konkurenci a rozhodl se pro svůj streamovací kanál implementovat oblíbenou funkci společného sledování filmů a seriálů různými účty z rozličných koutů země, které jsou již k dispozici na Netflixu či Amazonu.
Koronavirová pandemie pro letošek významně hnula s celým filmovým trhem, situace v kinech se lepší jen pomalu, a tak se Disney rozhodl k risku a s remakem Mulan zkouší nový model distribuce. Vyplatí se mu?
Kdepak žádný Apríl. Netflix zas a znovu potvrzuje, že je marketingově velmi zručný a toto není žádný výjimka. Streamingová služba nově nabízí úplně komukoliv nezávazně a zdarma přístup k některým svým filmům a seriálům. Žádný měsíční trial, žádné zadávání mailu. Kliknete a koukáte odkudkoliv.