Před několika měsíci spuštěná nová streamovací služba Quibi zaměřená na krátká videa se ocitla ve vážných problémech. Zájem o platformu je malý a zvažuje se její prodej.
Streamovací platforma krátkých forem Quibi, která je určena hlavně pro mobilní zařízení a při svém spuštění 6. dubna letošního roku se profilovala především jako ta pravá služba pro mileniály, má problémy. Dítko hollywoodského producenta a mogula Jeffreyho Katzenberga podle deníku Wall Street Journal “prozkoumává strategické možnosti”, z nichž jednou z nich je i její prodej. To velmi silně naznačuje, že služba je ve vážných problémech. Již její start s 300 tisíci staženími (srovnej 4 miliony downloadů Disney+) ukázal, že enormní zájem o tuto platformu v počátku nebyl a protože si služba nedokázala získat i pět měsíců od spuštění více stálých platících zákazníků, můžeme se ptát, jestli je opravdu o tento formát, tak jak jej Quibi nastavilo, zájem, či je hlavním viníkem pandemie, která mohla nastavený styl služby “pusť si něco na cestu v autobuse” silně omezit.
V rámci strategických možností tak kromě odkupu prý přichází v úvahu i získání další hotovosti k provozu nebo sloučení s další společností. Detailní pohled na tuto streamovací službu jsme představili již zde. V krátkosti tak můžeme shrnout, že se Quibi vymezuje proti konkurenci především délkou svých pořadů, které nepřesahují 10 minut a je dostupná jen pro mobilní zařízení (a tablety), takže ji na své smart TV nenajdete. Navíc využívá po vzoru modernějších sociálních sítí kromě klasického horizontálního zobrazení i to vertikální (na výšku). Quibi je po přihlášení na první tři měsíce zdarma a poté si můžete vybrat levnější variantu za 4,99 dolarů s reklamou či dražší 7,99 dolarů bez. V Česku tato služba dosud dostupná není.
⏰ 23. 9. 2020 🧑💼 Petr Kollár 🩶 3 📰 Streaming novinky
Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!
Další: Novinky · České · Tipy · Data · Kvízy · Trailery · Rozhovory · Vše