Průzkum spokojenosti předplatitelů internetových televizí, který zkoumal, jak uživatelé hodnotí originální obsah jejich poskytovatelů, dopadl nejlépe pro společnost Netflix, na druhém místě následuje HBO a třetí se umístil Amazon.
Podle nejnovější zprávy Amerického indexu spokojenosti zákazníků (ASCI - American Customer Satisfaction Index) jsou v USA diváci streamovacích televizí nejvíce spokojeni s obsahem té největší z nich, tedy s Netflixem. Ten dostal od svých předplatitelů hodnocení 81 bodů ze sta. Oproti loňskému roku je to nárůst o 2,5 procenta. Rival Netflixu, společnost HBO, získala za stejné období skóre 79 bodů, a spokojenost tak narostla o 2,6 procentního bodu. Za nimi je s služba Amazon Prime Video, která meziročně narostla o 4 % a nyní získala od svých uživatelů bodový zisk 76, na čtvrtém místě je pak společnost Hulu, která si polepšila o 1,4 % na 75 bodů.
Netflix si bude chtít čísla spokojenosti určitě podržet nebo dokonce zvýšit, a tak jeho expanze původního obsahu bude pokračovat i v letošním roce. Dohromady se chystá investovat patnáct miliard dolarů, z toho 85 % půjde do originální produkce. Loni Netflix opět rekordně rostl a ke konci roku 2018 se mohl pochlubit celosvětově 139 miliony platícími zákazníky. V letošním roce se však chystá i nástup streamovací platformy od technologického gigantu Apple (v dubnu) a s kartami určitě výrazně zamíchá i vstup kanálu Disney+ v druhé polovině roku. Navíc bychom neměli zapomínat ani na novou online službu od WarnerMedia.
⏰ 26. 2. 2019 🧑💼 Petr Kollár 🩶 21 📰 Streaming novinky
Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!
Další: Novinky · České · Tipy · Data · Kvízy · Trailery · Rozhovory · Vše