ROZBOR: Co ukázal trailer Zaklínače? Lešij, Vereena i mučení Yennefer © Netflix

ROZBOR: Co ukázal trailer Zaklínače? Lešij, Vereena i mučení Yennefer

Zatímco se fanoušci Zaklínače stále pesimisticky dívají na své kalendáře a snaží se smířit s faktem, že k nim Geralt na obrazovky dorazí až za celých 5 týdnů, nám to nebrání ponořit se znovu do téměř 3minutového oficiálního traileru, abychom se mohli těšit ještě víc.

Zajímavosti

Netflix se v poslední době fanoušky snaží zavalit lavinou nového obsahu včetně odhalení prequelového spin-off seriálu s podtitulem The Witcher: Blood Origin a samozřejmě oficiálního traileru na druhou řadu seriálu Zaklínač.

Na úvod krátká rekapitulace. První série Zaklínače sleduje Geralta z Rivie (Henry Cavill), který cestuje po celém kontinentu jako nájemný lovec příšer, pohybuje se od města k městu a zabíjí všechny příšery, které je zrovna sužují - samozřejmě jen pokud se najde někdo ochotný za to zaplatit. Je odměřený a osamělý, společnost mu dělá pouze jeho kůň Klepna. To se změní, když se jeho cesty propletou s Jaskierem (Joey Batey), ukecaným bardem hledajícím dobrodružství, Yennefer (Anya Chalotra), mocnou čarodějkou, která s Geraltem naváže více než jen přátelství, a Ciri (Freya Allan), inkognito princeznou království Cintra, kterou je Geralt předurčen chránit.

Druhá sezóna Zaklínače by měla ve velkém expandovat seriálový vesmír, který nám byl doposud představen (částečně kvůli vývoji děje, částečně zřejmě i díky většímu budgetu). Současně se rozšiřuje i celkové zaklínačské univerzum Netflixu, kde byly ohlášeny nové seriály (mj. je potvrzena 3. řada Zaklínače) a nový film (další anime, zřejmě ve stylu Zaklínač: Vlčí sen). Během panelu na veletrhu Lucca Comics and Games byl konečně odhalen oficiální trailer druhé série Zaklínače. Trailer obsahuje spoustu zbrusu nových záběrů, včetně prvního pohledu na dvě ikonická monstra, nové postavy a mocnou magii. Jako vždy jsem tu, abych rozebral důležité záběry a pokusil se odhadnout, co to znamená pro druhou řadu. Než začneme, nezapomeňte se na něj podívat. Jako celek je skvělý, ale dle mého skromného názoru si mohli odpustit tu drsňáckou hudbu, která tak nějak evokuje, že tohle má být další pokračování Mizerů nebo co:

Kráska, zvíře a Zaklínač [kraska-zvire-a-zaklinac]

Jedna z nejkultovnějších zaklínačských povídek Andrzeje Sapkowského, Zrnko pravdy, je v podstatě temnou parodií na klasickou pohádku Kráska a zvíře. Jak už to v zaklínačském univerzu bývá, hranice mezi Kráskou a Zvířetem jsou značně rozmazané a Netflix to v novém traileru zřejmě ctí. "Zvíře" Nivellena (Kristofer Hivju) jsme již viděli v klipu, který sdílel Netflix a který pochází z první epizody druhé série, v níž mluví s Geraltem. V novém traileru můžeme Nivellena vidět (a slyšet) více.

Vereena v celé své kráse

"Krásku" Vereenu (Agnes Bjorn) jsme viděli jen zběžně v předchozích marketingových záběrech, ale nyní máme možnost prohlédnout si obě její podoby: bledou, krásnou ženu i obřího, děsivého netopýra. Vereena je bruxa, forma upíra, která umí vydávat nadzvukový křik, je nesmírně rychlá a má schopnost proměnit se v obřího netopýra. Tento souboj se odehraje v zahradě Nivellenova sídla, která bude zasypaná sněhem. Geralta uvidíme bojovat s bruxou v obou jejích podobách a samozřejmě se stříbrným mečem v ruce.

Konečně více záběrů s Yennefer

První sezóna skončila tím, že Yennefer z Vengerbergu sama porazila nilfgaardskou armádu v bitvě na Soddenském vrchu, když na ně spustila ohnivou vlnu. Když se usadil prach, Yennefer zmizela a zanechala své blízké Tissaiu (MyAnna Buring) a Geralta bez jakýchkoli náznaků o svém osudu. Díky tomuto traileru nyní máme docela dobrou představu o tom, co bude čarodějka s havraními vlasy v druhé sezóně dělat, alespoň zpočátku. Yennefer začíná svou cestu v této sezóně jako zajatkyně ustupující nilfgaardské armády vedené Fringillou Vigo (Mimi Ndiweni). Zdá se, že se Yennefer pokusí Fringillu přesvědčit, že ji Nilfgaard pouze využívá. Netrvá dlouho a Yennefer a Fringilla jsou samy zajaty elfy, jak můžeme vidět na obrázku výše i v několika posledních upoutávkách na sezónu. Tyto elfy vedou dvě klíčové postavy, z nichž jednou je Filavandrel (Tom Canton) z první sezóny, kterého vidíme na obrázku níže. O druhé klíčové postavě elfů, Francesce, si povíme později.

Další kapitola na cestě Yennefer se zdá být ještě méně šťastná. Zatím nevíme, jak a proč ji elfové vrátí mágům a konkrétně zlotřilému Stregoborovi (Lars Mikkelsen), ale zdá se, že na několika dalších fotografiích Yennefer mučí. Je možné, že se pokouší využít její sílu, protože na poslední fotografii se zdá, že Yennefer pohlcuje magický oheň (pokud je to skutečně ona, a ne někdo z jiné scény). Mučení/experiment se pravděpodobně odehrává v Aretuze, která je rovněž vidět i v traileru.

Ciri zahajuje svůj výcvik se zaklínači v Kaer Morhen

Jak vám potvrdí hráči hry Zaklínač 3: Divoký hon, Ciri je předurčena k tomu, aby se stala pořádnou drsňačkou, která v boji kombinuje meče i magii. Než se však stane drsňačkou, musí si projít tvrdým výcvikem. Snad nejzajímavější dějovou linií, která se ve druhé sezóně chystá, je příchod Geralta a Ciri do Kaer Morhen, pevnosti zaklínačů v Kaedwenu. Tam se setká s Geraltovým vlastním mentorem a otcovskou postavou Vesemirem (Kim Bodnia), stejně jako se zaklínači Lambertem (Paul Bullion) a Coenem (Yasen Atour) na obrázku s Ciri níže a Eskelem (Basil Eidenbenz), který v tomto traileru nepříliš podezřele chybí.

Staří známí v novém hávu: Istredd a Cahir

Dalším členem obsazení první sezóny, který se v traileru objevuje, je "ex" Yennefer čaroděj Istredd (Royce Pierreson). A také hlavní záporák z první řady, nilfgaardský rytíř Cahir (Eamon Farren), kterého jsme naposledy viděli mučeného Tissaiou v traileru "Road to Season 2" a který se objevuje ve zbrusu nové nilfgaardské soupravě brnění.

Nové postavy: Francesca, Nenneke a Rience

Druhá sezóna má na Kontinent přivést několik zcela nových postav, a i když se v traileru neobjevují všechny, máme možnost dobře si prohlédnout elfskou kouzelnici Francescu Findabair (Mecia Simson). V traileru se objeví hned dvakrát a soudě dle jejího okolí a promo fotek bychom se s ní mohli podívat do města Oxenfurt, které je pod nadvládou Redanie.

Další na řadě je velekněžka Melitele, Nenneke (Adjoa Andoh).

Nakonec se v traileru představuje mág Rience (Chris Fulton), který ironicky vypadá, že rád používá ohnivou magii. V obou záběrech, kdy se v traileru objeví, totiž používá ohnivou magii. Doufám, že původ jeho jizvy zůstane věrný knihám.

Druhé odhalené monstrum: Lešij

Už delší dobu víme, že ve druhé sezóně se objeví lešij. A teď jsme ho konečně viděli! Vypadá cool a ještě víc cool je fakt, že Geralt a Ciri proti němu bojují společně. Doufám, že Ciri využije některé ze svých schopností, které získala při výcviku.

Nejpodivnější záběr: Co je proboha ta chaloupka v lese?

V tomhle záběru vidíme Francescu, jak se v lese přibližuje k něčemu, co prostě jednoznačně připomíná chaloupku na kuří noze v Mrazíka. Takže odkaz na slovanskou Ježibabu by tady byl. Ale co tam dělá a o co přesně půjde, zatím netuším.

Marigold samozřejmě nechybí

Další oblíbenou postavou fanoušků již z první řady je Marigold (Joey Batey), který se v novém traileru objevuje poměrně často. Zdá se, že Jaskier je držen v zajetí ve vězení a má na sobě stejné oblečení, v jakém byl k vidění během svého koncertu na předchozích marketingových snímcích. Pokud to bude vypadat podobně jako v knihách, je možné, že Jaskier bude zajat a vyslýchán Riencem. Vypadá to, že na rozdíl od knih to ale bude Geralt, kdo ho v seriálu osvobodí.

1 628 zobrazení   220 se líbí
9 důvodů, proč se těšit na Dunu 2. O čem bude pokračování sci-fi roku?
02.11.2021 12:00:00 | Zajímavosti

Pomalé a meditativní sci-fi umí i dnes zbořit kina. První část plánovaného dvoudílného spektáklu nechala spoustu otevřených konců. Na co se můžeme těšit do druhého filmu?

Eternals: Které mocné superhrdiny uvidíme v nové marvelovce a které ne?
21.10.2021 12:00:00 | Zajímavosti

Snímek Eternals se blíží a už za pár týdnů se seznámíme s mocnými hrdiny, kteří chrání Zemi před Devianty. Pojďme si proto představit desítku nejsilnějších představitelů této nadlidské rasy. Které z nich ve filmu nakonec uvidíme?

Co znamená potitulková scéna druhého Venoma? Tom Hardy otřese Marvelem
21.10.2021 7:00:00 | Zajímavosti

Druhý Venom sice neposbíral úplně nejkladnější recenze, v tržbách se mu ale velice daří a už teď je jasné, že snímek Andyho Serkise nebude v pavoučím vesmíru studia Sony Pictures poslední. Pojďme se podívat, kterým směrem se Sony vydá ve svých budoucích projektech.

Odhalil trailer nové Hry o trůny návrat kvality? Tohle všechno jste minuli
12.10.2021 15:00:00 | Zajímavosti

První upoutávka na House of the Dragon představila mocné vládce, nové frakce, starobylé zbraně, komplikované rodokmeny a samozřejmě legendární ohnivé bestie, které v těchto dobách nahradily úlohu bohů.