FB pixel
ad
ad

Vetřelec 3

Dnes má Vetřelec status hororové frančízy, ale v době vzniku to bylo přece jen jinak. Pokračování nazvané Vetřelci bylo uvedeno až několik let po skromné jedničce a jde o jeden z filmů, který hollywoodským studiím začal otevírat oči a podsunul otázku, zda-li film může mít pokračování. Po úspěchu Vetřelců začalo studio Fox brzy pracovat na třetím filmu. Kreativní tým z Vetřelců měl však jiné plány (ke kterým se brzy dostaneme), a tak byl Fox nucen poohlédnout se jinde. Během let se na filmu vystřídalo minimálně šest scenáristů, když měl film jednu dobu režírovat Renny Harlin, jenž po nekonečných průtazích odešel a byla mu nabídnuta Smrtonosná past 2. Dalším v pořadí byl Vincent Ward, který přišel s konceptem mnichů žijících na dřevěné planetě, jejichž zdánlivá harmonie je narušena v okamžiku, kdy na "planetu" ztroskotá záchranný modul s Ripleyovou a nevítaným pasažérem na palubě. Dokonce se už začaly stavět kulisy, ale po vlně poznámek studia se s filmem rozloučil i Ward a jako nový strojvedoucí do rozjetého vlaku nastoupil David Fincher, v té době známý jako režisér hudebních klipů.

Ten naskočil do rozjetého vlaku s nedokončeným scénářem, jehož natáčecí podobu pitvali dohromady producenti/scenáristé Walter Hill a David Giler a využili prvky z předchozích šestí scenáristických pokusů. Apokalyptická a depresivní podoba výsledného filmu pravděpodobně odráží stav mysli Finchera, který se musel neustále potýkat s vynucenými poznámkami a změnami studia (více vetřelce a akce, méně vězňů) a se štábem, který byl více spojencem studia (donášela i jeho asistentka), než kreativním spolupracovníkem. Po roce ve střižně a různých dotáčkách nakonec Fincher film opustil a dodnes o něm odmítá mluvit. Při příležitosti vydání vetřelčí série na DVD vznikl tzv. "Assembly Cut", sestříhaný podle původních Fincherových poznámek.


Propast

Již od dětství si James Cameron zamiloval oceán a veškerý podmořský život. Po dokončení a úspěchu Vetřelců se rozhodl vrátit k námětu, který napsal už na střední škole, a rozvinout jej do celovečerní podoby. Natáčení na reálném dně z bezpečnostních důvodů nepřicházelo v úvahu, a tak byl jako alternativa pro studiové ateliéry nakonec zvolen opuštěný areál nedokončené atomové elektrárny poblíž městečka Gaffney v Jižní Karolíně. Ústřední kulisa filmu, podvodní laboratoř/těžební plošina, byla postavena v železobetonové ochranné obálce reaktoru. Hercům a štábu začalo peklo. Šest dní v týdnu trávili na dně nádrže, někteří členové štábu, včetně Camerona, tak dlouho, že museli během vynoření v polovině nádrže čekat pár hodin kvůli dekompresi. Herci se jeden po druhém hroutili vlivem emocionálního a fyzického vyčerpání. Na přání studia a vlivem nedokončených vizuálních efektů byl upraven konec. Dnes je film nejznámější asi díky podvodnímu chapadlu, které bylo ve své době jedním z prvních digitálních prvků vložených do celovečerního filmu. Pamatujete Terminátora 2 a T-1000 vlevající se do helikoptéry? Ten stejný efekt, pouze jiná textura. Fanoušci napjatě očekávají HD remaster, který Cameron slibuje roky. Kde to krucinál vázne, Jime?

Světová válka Z

Velkorozpočtový horor s Bradem Pittem v hlavní roli. Co se může pokazit? Film se začal natáčet v roce 2011 jako mnohé jiné "horké" adaptace s nedokončeným scénářem a narůstajícím rozpočtem. Taky je jedním z důvodů, proč už se na dotáčky nehledí tak negativně (tím dalším jsou filmy z MCU, které dotáčky plánují rovnou). Po konci základní části 125 miliónového natáčení a zhlédnutí hrubého sestřihu se studio zhrozilo - film nefungoval a (původně) závěrečná bitva v Rusku jako by patřila do úplně jiného filmu. Bylo jasné, že natáčení přece jen půjde do prodloužení. Pitt kontaktoval Damona Lindelofa, aby pomohl s nutnými úpravami. Jeho řešení spočívalo v dotáčkách, které by sjednotily již existující materiál plus vytvoření kompletně nového závěru filmu (v dokončeném filmu se jedná o vše po opuštění Jeruzaléma). K všeobecnému překvapení studio svolilo a rozpočet se nafoukl na 190 milionů. Novináři film předem odsuzovali jako propadák, ale opak se stal pravdou – Pitt s filmem dokázal vydělat přes 500 milionů na tržbách. Bohužel, určité prokletí film nadále pronásleduje. Studio dlouho chtělo sequel a Pitt si dokonce prosadil angažování parťáka Davida Finchera, ale Paramount se nakonec rozhodl projekt kompletně zrušit.

Vodní svět

Vodní svět je známý hlavně jako jeden z velkorozpočtových filmů, který své ambice nedokázal přetvořit v tržby v pokladnách kin (mezi podobné nezmary můžeme zařadit třeba Johna Cartera či Osamělého jezdce) a také pro téměř smrtelnou ránu pro kariéru Kevina Costnera. Prvotní verze scénáře pro Vodní svět vznikla jako podklad k levnému klonu Šíleného Maxe, který scénárista Peter Rader plánoval jako svůj režijní debut. Poměrně zajímavý koncept vzbudil pozornost na těch správných místech a dostal se do rukou Costnera, který si jej přečetl na place Osobního strážce. Jako režiséra si vynutil (i přes vzájemně napnuté vztahy) Kevina Reynoldse, se kterým spolupracoval už na Robinu Hoodovi: Králi zbojníků. S odklepnutým rozpočtem 100 milionů se začala stavět obří dekorace atolu a celá produkce se přesunula na Hawaii, a to bez dokončené finální verze scénáře. Produkce Vodního světa se totiž rozhodla svou dekoraci každý den vyvážet na otevřený oceán, včetně dalších lodí se zázemím pro štáb. Jakákoliv změna v kompozici záběru tedy vyžadovala časově náročné žonglování s celou flotilou štábu. Fyzická náročnost natáčení a konflikty s Costnerem nakonec vyústily v Reynoldsův odchod. Produkce se nakonec vydala logičtějším směrem, když finále filmu na tankeru Exxon Valdez byla dekorace postavená v zákulisí studia v Los Angeles. Vodní svět sice se svými tržbami příliš nezazářil, ale díky neustálým TV reprízám a licencované atrakci pro zábavní parky Universalu si na sebe nakonec vydělal.

Star Wars

Sága Star Wars

Problémy během natáčení nejsou pro ságu Hvězdných válek nic nového, a to už od prvního filmu z roku 1977. Jako podklad pro pouštní planetu Tatooine zvolil George Lucas Tunis, přičemž začátek natáčení byl poznamenán nejvydatnějším lijákem, který Tunis do té doby zažil. Po přesunu do britských studií Elstree a Shepperton musel Lucas zápasit jednak s tradičním koncem práce v 17:30, ale hlavně s pohrdáním štábu, který v Lucasově projektu viděl pouze hloupý dětský film. Lucas byl také nucen vytvořit vlastní trikové studio ILM, neboť v té době neexistovala žádná firma, která by dokázala přetavit Lucasovu vizi pro vesmírné souboje ve skutečnost. Prvotní personál ILM měl ovšem hippie nádech a po několika měsících práce dokončil pouze 4 záběry z několika stovek. Lucas tedy najal produkčního, který dokázal zvýšit efektivitu trikařů. Po promítnutí další pracovni verze studiu se Lucas setkal s nadšením a uvolněním menší částky k dotáčkám, přetočil tedy sekvenci s kantýnou plus několik exteriérů, které nezvládl pořídit v Tunisku, Mark Hamill měl ale vážnou nehodu a měl zjizvenou tvář, takže se muselo opět improvizovat. Před začátkem natáčení pokračování zemřel důležitý člen týmu původního filmu, filmový architekt John Barry, kterému Lucas plánoval svěřit druhý štáb. Obří ateliér, který měl pojmout základnu rebelů na ledové planetě Hoth shořel do základů poté, co vzplály dekorace z Osvícení Stanleyho Kubricka. Bylo tedy nutné překopat celý natáčecí plán. Během celého natáčení se Lucas musel potýkat se studiem Fox, se kterým se dohadoval o distribuci a rozdělení zisku z pokračování. Když se pak štáb dostavil do norského Finse, které mělo sloužit jako exteriér pro Hoth, narazil opět na nejhorší počasí za mnoho let. Mark Hamill se tak musel prodírat nepříjemným blizardem, zatímco kamera stála ve dveřích hotelu, v jehož teplých útrobách působil zbytek štábu.

Když se přesuneme o více než třicet let dopředu, ocitneme se uprostřed natáčení prvního spin-offu - Rogue One. Scenáristé se střídají jako na běžícím páse a závěr filmu nefunguje. Jeden ze scenáristů, bourneovský Tony Gilroy je pověřen dohlédnutím nad pětitýdenními dotáčkami, které mají za úkol lépe vykreslit lépe hlavní postavy a udělat pořádek v rozmístění jednotlivých příběhových linek v závěrečné bitvě (můžete si pamatovat, že v prvním traileru běželi hlavní hrdinové vstříc osudu po pláži, kdežto ve finální podobě filmu Jyn a Cassian zůstali odděleně na vysílací věži archivu). Doplněna byla také scéna s Darthem Vaderem a film byl uveden do kin. Další série komplikací se objevila při natáčení filmu Solo: Star Wars Story. Když byl tento film oficiálně představen, jako režiséři byli oznámeni Phil Lord a Christopher Miller. Po čtyřech měsících natáčení byli však na základě "kreativních rozdílů" odejiti a vzápěti byl na jejich místo dosazen starý známý Lucasfilmu, Ron Howard, který posléze přetočil většinu filmu během zbývajících třech týdnů původního natáčecího plánu a pěti týdnů dotáček. Detaily za propuštěním Lorda a Millera se asi nikdy nedozvíme, ale podle většiny zákulisních informací šlo o konflikt mezi improvizačním charakterem jejich práce (a zvykem "hledat film ve střižně") a touhou studia po materiálu držícího se již odsouhlasené podoby scénáře a charakterizace postav.


Čelisti

Steven Spielberg na film původně dostal rozpočet 3,5 milionu dolarů a 55 natáčecích dní. A nezahálel. K účelům natáčení byly postaveny tři modely žraloka se specifickými pohyby a produkce chtěla využít dalekosáhlé mělčiny kolem ostrova Martha's Vineyard. Matka příroda, se slanou vodou v čele, ale obrátila všechny plány naruby. Rámy modelů se rozpadaly, modely nafukovaly, při prvním testu se jeden ze systémů utopil a stejný osud téměř potkal i ústřední loď Orca. Vlivem veškerých problémů během natáčení se rozpočet zdvojnásobil a počet natáčecích dní dosáhl čísla 159. Jak později sám Spielberg přiznal, veškeré problémy se ukázaly jako štěstí v neštěstí - byl totiž nucen přehodnotit svůj plán a od původně laciného vyvražďováku béčkového stylu se přesunul k naznačování monstra číhajícího pod hladinou, ke šroubování napětí, kdy byli místo vyskakujícího žraloka diváci napínáni pouze zlověstnou hřbetní ploutví. Po uvedení se Čelisti staly zaslouženým kasovním trhákem a Spielberg si mohl na příštích několik let vybírat projekty dle libosti.

Muž, který zabil Dona Quijota

Volnou adaptaci románu Důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha se režisér Terry Gilliam snažil natočit už od konce osmdesátých let. Fráze "bojovat s větrnými mlýny" tak odráží nejen jeden z motivů filmu - boj proti neexistujícímu nepříteli či zbytečnou snahu - ale také Gilliamovu mnohaletou anabázi s tímto projektem. V původní verzi filmu měl hrát Quijota francouzský herec Jean Rochefort a jeho pomocníka Tobyho Grisoniho Johnny Depp, se kterým Gilliam spolupracoval na filmu Strach a hnus v Las Vegas. Během prvního natáčecího dne nad hlavami štábu neustále přelétávala stíhačka, neboť se natáčelo poblíž základny NATO. Zvuk pořízený na lokaci byl tedy k ničemu a další den došlo k bleskové povodni, která spláchla řadu drahého vybavení a kompletně změnila barvu okolí. Natočený materiál by tedy dělal problémy z hlediska kontinuity. Kupodivu, pojištění filmu takovou událost nepokrývalo. Během pátého dne, kdy měl Rochefort naplánovány scény na koni, šlo vidět, že trpí bolestmi, jež se ukázaly jako problémy s prostatou a vyhřezlou ploténkou. Gilliam tudíž zkoušel pracovat na scénách, které nevyžadovaly Rochefortovu přítomnost, ale často se potýkal i s jinými nepřítomnými herci. Natáčení začalo v září a už v listopadu byl Gilliam nucen natáčení ukončit. Trápení během pokusů natočit tuto verzi lze vidět v dokumentu Ztracen v La Mancha. Během většiny nultých let probíhaly četné soudní tahanice mezi pojišťovací společností a investory, kteří do této padlé verze filmu vložili peníze. Po konci soudních tahanic a uvolnění práv začal Gilliam plánovat, jak se ke Quijotovi vrátit.

Během té doby mnohokrát film přepsal, jednak aby se přizpůsobil zmenšujícímu se rozpočtu, ale také kvůli měnícímu se obsazení - Depp byl nově přikurtován k Jacku Sparrowovi. V roli Grisoniho ho tak postupně nahrazovali Ewan McGregor a Jack O'Connell. Rochefort měl být nahrazen Gérardem Depardieu, Robertem Duvallem či Michaelem Palinem (Gilliamův kolega z Monty Python). Právě verze s Palinem a McGregorem se nakonec přiblížila natáčení, ale pár týdnů před jeho začátkem propadlo financování a film opět upadl do kómatu.

V roce 2015 se Gilliam dohodl na financování a distribuci s Amazonem a Don Quijote byl opět přeobsazen, tentokrát s podobou veterána Johna Hurta. Osud měl ale opět nepříjemné plány, když byla Hurtovi diagnostikována rakovina slinivky, na kterou v roce 2017 zemřel, a v říjnu téhož roku skonal i původní představitel Rochefort. Na další verzi filmu chtěl Gilliam spolupracovat s producentem Paulo Brancem (který v předchozích letech dokázal zařídit rozpočet několika nezávislým snímkům), ten se ale více soustředil na převzetí kontroly nad snímkem, než na rozpočet. Z ničeho nic v roce 2017 Gilliam oznámil, že našel nové investory a že natáčení začalo, tentokrát s Jonathanem Prycem a Adamem Driverem, s nimiž byl Don Quijote po 17 letech konečně dokončen a o rok později se dočkal premiéry v Cannes.

Vrána

Adaptace stejnojmenného komiksu z roku 1989 nechvalně proslula nehodou, která vyústila ve smrt hlavního herce Brandona Lee. V osudové scéně se Eric Draven vrací do svého bytu, ve kterém zrovna gang znásilňuje jeho snoubenku, a jeden z gangsterů na něj vystřelí. Během předchozího natáčení zůstala v hlavni revolveru část projektilu. V době, kdy se měla točit scéna Dravenova návratu, už produkce poslala člověka zodpovědného za zacházení se zbraněmi domů a revolver tak dostal na starost asistent z oddělení rekvizit. Odborník na střelné zbraně by se před manipulací se zbraní ujistil, že v hlavni nezůstala žádná překážka. To však asistent nevěděl – slepý náboj, který tak byl použit, tedy stačil k tomu, aby dodal překážce v hlavni dostatečný ráz. Brandon Lee byl okamžitě převezen do nemocnice, kde svým zraněním podlehl. Herec Michael Massee, který z revolveru vystřelil, se k herectví vrátil až po roční pauze a v rozhovorech se svěřil, že ho nehoda stále straší ve snech. Nehoda je smutná i proto, že Brandovi Lee zbývaly pouze tři dny natáčení k dokončení hlavní role. Po menší úpravě scénáře jej v některých záběrech nahradil Chad Stahelski (kaskaderský double Keanu Reevese a v současnosti režisér Johna Wicka), jemuž byl tehdejšími digitálními úpravami nahrazen vlastní obličej podobou Leeho. V jiných záběrech bylo zase využito už natočeného materiálu, ze kterého byl Lee vystřihnut a vložen do přepsané scény.

Rychle a zběsile 7

Z původní akční jednohubky Rychle a zběsile, kombinující pouliční závody a jednoduchou detektivní zápletku, se postupem času stala čím dál tím šílenější kombinace Jamese Bonda a Mission Impossible, okořeněná těmi nejdražšími a nejluxusnějšími (super)auty. Po úspěchu Rychle a zběsile 6 se Universal snažil co nejvíce urychlit přípravy dalšího pokračování, neboť se na rozdíl od jiných studií nemohl spolehnout na více frančíz, které by táhly finanční výsledky studia (miliardový megahit Jurský svět se začal natáčet až rok po Rychle a zběsile 7). V září 2013 tedy začalo natáčení dalšího pokračování pod vedením Jamese Wana. Při příležitosti tradičního amerického svátku Dne díkuvzdání však byla na konec listopadu naplánovaná menší přestávka, během které se stal Paul Walker obětí smrtelné nehody. Začátkem prosince Universal pozastavil natáčení a scénárista Chris Morgan byl pověřen úkolem provést nutné úpravy scénáře. Na rozdíl od Vrány, u které v té době bylo využití podobných technik těžkým a hlavně nákladným oříškem, se mohla produkce spolehnout na výraznější pomoc vizuálních efektů. Jedno z top VFX studií, novozélandská WETA Petera Jacksona, se postaralo o vytvoření Walkerovy podoby, která byla doplněna na tělo Caleba a Codyho Walkerových, Paulových bratrů. Z celkových 350 záběrů byla čtvrtina skutečný Walker, jenž byl často vystřižený ze záběrů natočených během předchozích pokračování. V dubnu 2014 se natáčení obnovilo a o rok později se film dočkal premiéry.

Šílený Max: Zběsilá cesta

Zběsilá cesta je čtvrtým filmem v sérii o postapokalyptickém antihrdinovi Maxu Rockatanském. První pokusy o oživení této série původním režisérem Georgem Millerem se objevily už koncem devadesátých let. Když už se ale na přelomu nového milénia schylovalo k natáčení, byl film odložen kvůli událostem z 11. září. Po pár letech bylo natáčení opět posunuto vlivem války v Iráku a Miller obrátil svou pozornost na animované tučňáky ve filmech Happy Feet. V jednu chvíli se dokonce o filmu uvažovalo právě v animované podobě. Natáčení plánované na jihu Austrálie už bylo v roce 2011 skoro za rohem, ale nečekané přívalové deště kompletně změnily charakter krajiny. Celá produkce se tedy musela opět přesunout. O rok později tedy začalo natáčení v namibijské poušti a po několika týdnech natáčení, kdy se film začal zpožďovat oproti natáčecímu plánu a hrozilo přesáhnutí rozpočtu, vyslalo studio svého člověka, aby na natáčení dohlédl. Začaly se množit drby o tom, že mezi hlavními hvězdami, Charlize Theron a Tomem Hardym, vládne napjatá atmosféra, což bylo dáno tím, že Zběsilá cesta dostála svému jménu a natáčení bylo pro herce extrémně náročné. Bylo natočeno přes 480 hodin materiálu a větší část scén vyžadovala vyšší nároky na všechny zúčastněné: komplexní kaskaderské kousky, choreografie vozidel, načasování explozí atd.. Celý tento komplex musel působit chaoticky. Tom Hardy se po zhlédnutí dokončeného filmu, jenž byl univerzálně chválen kritiky i diváky, Millerovi omlouval, že nedokázal ocenit jeho vizi.

Pixar

Původně levoboček George Lucase, později jedno z nejúspěšnějších studií spoluvlastněné Stevem Jobsem a studio stojící za filmy, nad kterými se dojímá celá rodina. Říkáte si, co strašného se může stát? Logicky nejde o žádné vlivy matky přírody, jak to často bylo u ostatních filmů, které během natáčení potkala smůla. Na každém filmu Pixaru se pracuje od tří do pěti let. Scénář je rozkreslen do storyboardů, které jsou spojeny do hrubé verze budoucího filmu, aby se dala posoudit funkčnost jednotlivých částí. Pokud film nefunguje v této nevybroušené podobě, jde o ideální příležitost se doslova vrátit k rýsovacímu prknu a film přepracovat. Přesto se ani v Pixaru neubrání problémům. Například první Toy Story - Příběh hraček trpěl zákulisními mocenskými souboji o kreativní vedení Pixaru mezi tehdejším šéfem filmové sekce Disney, Jeffreyem Katzenbergem, a Johnem Lasseterem. Rané verze scénáře natolik zmutovaly vlivem Katzenbergových poznámek, že v jednu chvíli byla práce na filmu dokonce pozastavena. Při práci na Toy Story 2 zase neznámý animátor omylem zadal do systému příkaz, který začal mazat kořenovou složku na serverech Pixaru. 90 % filmu bylo ztraceno, ale většina filmu byla posléze zachráněna, neboť jedna ze supervizorek pracovala z domova kvůli svému dítěti a měla tak na svém počítači zálohu všech dat. I přesto však Lasseter a spol. usoudili, že film nefunguje a i přes blížící se datum premiéry většinu filmu nechali předělávat na poslední chvíli.

O několik let později přišel režisér českého původu Jan Pinkava s námětem na film Ratatouille. Protože se nedařilo "odemknout" správné směrování filmu, byl po určité době nahrazen režisérem Úžasňákových Bradem Birdem, který film dokončil. O dalších pár let později měla být Rebelka první film studia režírovaný ženou, ale uprostřed tvorby filmu byla Brenda Chapman odejita a nahrazena Markem Andrewsem (ve světle pozdějších informací o Lasseterově toxicitě vůči ženam v Pixaru tato "výměna" mluví sama za sebe). Zatím poslední komplikovanější cestu zažil Dobrý dinosaurus. Stejně jako u Ratatouille došlo vedení Pixaru k závěru, že film potřebuje novou, čerstvou perspektivu a režisér Bob Peterson byl zastoupen Lasseterem, Lee Unkrichem (jeden z původních zaměstnanců studia se zkušenostmi sahajícími až k prvnímu Příběhu hraček) a Markem Andrewsem. Dinosaurus byl téměř o dva roku posunut a film byl kompletně přepracován.

11+ filmů, jejichž natáčení byla noční můra  |  Tipy na film  |   |  1716 přečtení  |  16 líbí se

Jakub Konieczny


Komentáře k článku 11+ filmů, jejichž natáčení byla noční můra

Tomáš Durčák

Tomáš Durčák před 4 měsíci

Mazec, co se člověk nedozví :D.

Petr Semecký

Petr Semecký před 4 měsíci

Skoro jako natáčení každého českého filmu. :D

Michal Kolla

Michal Kolla před 4 měsíci

Tomu pak napovídá výsledek. ??

Pro přídávání komentářů se přihlas nebo registruj na Filmtoro.

Další články jako 11+ filmů, jejichž natáčení byla noční můra

Tipy na film  |  dnes 0:00  |  5

10 nejzásadnějších filmových vzletů a pádů v kariéře Willa Smithe

Will Smith se objevuje jak v zajímavých projektech, tak v totálně divných a neúspěšných filmech. Za svou kariéru zažil už dost vzletů a pádů a těžko předvídat, co z toho bude jeho příští projekt. Připomeňme si ty nejzásadnější obraty ve Smithově kariéře. číst více

Tipy na film  |  před 3 dny  |  3

Ženy v běhu a další novinky, které musíte vidět o víkendu

O víkendu nás má sice čekat překvapivě slušné počasí, které vybízí spíše k jednomu z posledních pěkných výletů ven. Pokud se však hodláte usadit před televizí alespoň večer, máme pro vás pár tipů, jak se úspěšně zabavit. číst více

Tipy na film  |  před 4 dny  |  16

10 nejlepších a nejpřehlíženějších fantasy seriálů současnosti

Hra o trůny sice i měsíce po svém konci stále láká předplatitele HBO GO, nejen ze Západozemí je však živ fanoušek fantasy. Pokud fantaskním příběhům fandíte a nechcete dokola sjíždět příběhy Daenerys a Jona Snow, máme pro vás pár aktuálních žánrovek, které stojí za pozornost. číst více

Tipy na film  |  před 5 dny  |  15

30 nejlepších filmů, které aktuálně chybí na českém Netflixu

Po spuštění českého Netflixu se většina obsahu před zraky domácích fanoušků skryla, díky čemuž jsme přišli i o několik desítek nejlépe hodnocených filmů. Pojďme se podívat na třicítku těch vůbec nejlepších, které si aktuálně na domácí verzi webu nepustíme. číst více

Tipy na film  |  před 7 dny  |  1

15 nejlepších dětských filmů a seriálů na HBO GO

Potřebujete zabavit děti a nevíte, který dětský pořad, seriál či film jim pustit. Zkuste jeden z následujících tipů pro malé i odrostlejší děti na HBO GO a máte vystaráno. číst více

TOPlist TOPlist TOPlist