První reakce: Marvel je zpět! Jak se povedla akční sólovka Black Widow? © TMDB

První reakce: Marvel je zpět! Jak se povedla akční sólovka Black Widow?

Sólovky tajuplné postavy Black Widow, se kterou debutovala Scarlett Johannson již v roce 2010 ve druhém Iron Manovi, se dočkáme v našich kinech 9. července. V USA měli první diváci možnost snímek zkouknout. Jak se jim líbil?

Do uvedení prvního marvelovského celovečeráku do kin po vypuknutí pandemie sice zbývá ještě několik týdnů, ale na sociálních sítích již vychází kritické ohlasy diváků a recenzentů, kteří měli možnost sólovku postavy Nataši Romanovové aka Black Widow hranou Scarlett Johansson zhlédnout. Pokud si někteří ještě vzpomenou, posledním filmem z Marvel Cinematic Universe, který jsme mohli vidět v kinosálech, byl Spider-Man: Daleko od domova, který měl premiéru 2. července 2019, což jsou bez jednoho měsíce dva dlouhé roky, takže očekávání diváků jsou určitě vyšponovaná na nejvyšší míru. Fanoušci Marvelu si v mezidobí museli „vystačit“ se seriálovou tvorbou vysílanou na streamovací platformě Disney+ (bohužel u nás nedostupné). K vidění byly dosud seriály WandaVision a The Falcon and the Winter Soldier, novinka Loki má za sebou dva díly. A jak tedy zapůsobila Black Widow na první diváky?

Nejprve můžeme ujistit všechny fanoušky kvalitní akce - mají se na co těšit. Bojové scény v Black Widow jsou dechberoucí, jsou naprosto skvěle vystavěné a natočené, snímek má napínavé honičkové sekvence a kaskadérské kousky jsou mimořádně efektní. Vždyť za nimi stojí Darrin Prescot, jehož práci můžeme znát z Johna Wicka, Black Panthera nebo z Kapitána Ameriky: Občanské války. Recenzenti důrazně doporučují vidět snímek v kině a nenechat se zlákat domácím televizním koukáním na Disney+. I po příběhové stránce prý Black Widow diváky nezklame. Děj se odehrává v čase mezi událostmi z Občanské války a Avengers: Infinity War, a o postavě Nataši se toho dozvíme mnoho nového. Žánrově je pak film rozkročen mezi temnou špionážní akcí a zábavnou rodinnou komedií a působí při tom nenuceně a přirozeně. Ovšem na druhou stranu, Black Window již důvěrně známe z jiných filmů a mnohým divákům tak přišly zajímavější postavy Davida Harboura a především Florence Pugh (Slunovrat), která Scarlett Johansson ve filmu herecky zastiňuje. I když mnozí recenzenti zmiňují, že Black Widow se určitě nezapíše mezi jejich nejoblíbenější MCU filmy, pořád je to solidní zábava, kterou by bylo škoda nechat si ujít.

6 153 zobrazení
Sex, romantika a krásná těla. Netflix láká na žhavé letní novinky.
17.06.2021 17:00:00 | Filmové novinky