Na počátku listopadu nabídne Netflix pro své zákazníky slíbený reklamní tarif. Streamer prozradil jeho cenu i to, kde všude bude toto nové předplatné dostupné.
14. 10. 2022 12:30 | Streaming novinkyI když se Netflix od svého založení snažil marketingově odlišit od kabelové a televizní konkurence tezí, že u něj na reklamu nenarazíte, neblahá situace na streamovacím poli, kdy došlo k jistému nasycení trhu a navíc do hry vstoupili další velcí hráči, donutila streamovacího giganta ke změně strategie. Před časem tak po vzoru konkurence slíbil nabídnout levnější tarif, který bude podpořen reklamou. A jak to dle posledních informací vypadá, Netflix postupuje s touto novou nabídkou kupředu opravdu rychle. Streamer totiž potvrdil start nového tarifu ve slíbeném listopadovém termínu, konkrétně bude spuštěn 3. listopadu ve 12 zemích, k nimž budou patřit: Austrálie, Brazílie, Kanada, Francie, Německo, Itálie, Japonsko, Mexiko, Jižní Korea, Španělsko, Velká Británie a USA.
Tarif oficiálně pojmenovaný Basic With Ads (základní s reklamou) bude o 3 dolary levnější než dosud nejlevnější základní tarif. Ten v současné době stojí v USA 9,99 dolarů na měsíc (u nás 199,-) a filmy a seriály na něm můžete přehrávat současně pouze na jednom zařízení. Dříve základní tarif nepodporoval HD, ale se spuštěním tarifu s reklamami bude Netflix poskytovat video v kvalitě až 720p HD jak pro Basic With Ads, tak pro tarif bez reklam. Jak již Netflix dříve naznačil, plán s podporou reklam nebude obsahovat kompletní katalog kvůli omezení práv ze strany studií. Vyřazeno bude okolo 5–10 % obsahu v závislosti na konkrétní zemi a místních licenčních podmínkách. Zákazníci s reklamním tarifem navíc nebudou mít možnost stahovat tituly pro offline sledování.
Při spuštění budou reklamy dlouhé 15 až 30 sekund (20 sekund ve Španělsku) a budou se přehrávat před a během filmů a seriálů. V průměru budou zákazníci dostávat 4 až 5 minut reklam za hodinu, což zhruba odpovídá reklamnímu zatížení Peacocku či plánu Disney+, který odstartuje své reklamní předplatné od prosince. Předplatitelé budou muset při registraci uvést své datum narození a pohlaví, protože společnost plánuje cílit reklamy na základě těchto demografických údajů. O zpřístupnění nového tarifu v Česku zatím žádné informace nejsou dostupné, pokud však bude mít předplatné s reklamami úspěch, dočkáme se jej určitě brzy i u nás.
Zdroj: Variety
V nedávném interview pro magazín Hollywood Reporter se autoři seriálového Pána prstenů snažili vypořádat s fanouškosvkou kritikou jejich díla. Odpověděli na pět nejpalčivějších dotazů.
Fanoušci fantasy hitu Rod draka si po poslední odvysílané epizodě stěžovali na příliš tmavý obraz a vadilo jim tlumené nasvícení scén, které jim znemožnilo vychutnat si akcí nabitý díl. Stejnému rozhořčení čelilo HBO i v minulosti.
Svůj vstup na videoherní trh myslí Netflix opravdu vážně. Po stále narůstající nabídce exkluzivních titulů a kupování herních vývojářů se streamovací gigant nakonec rozhodl založit i své vlastní herní studio.
Streamovací platforma SkyShowtime právě vstoupila do několika států Evropy a zanedlouho se jí dočkáme i v České republice. Její generální ředitel v rozhovoru lákal na kvalitní obsah, nízkou cenu a prozradil, jakou cestou se chce v silné konkurenci vydat.