Streamovací gigant Netflix prakticky neustále testuje nové funkce, které mají vylepšit uživatelskou zkušenost s jeho aplikací. Nyní přichází funkce, která má simulovat běžné televizní vysílání a omezuje nutnost prohledávat katalog titulů
13. 12. 2019 15:00 | Streaming novinky 13. 12. 2019 15:00 | Streaming novinkyNěkteří uživatelé si v posledních dnech všimli, že jejich televizní aplikace Netflixu skrývá novou funkci s názvem „Watch Now“. Její využití pak uživatele vrátilo zpět do časů tradičního televizního vysílání, neboť nový přídavek streamovací služby funguje na bázi automatického přehrávání obsahu, aniž by si divák volil, co chce sledovat. Tedy stejně jako když náhodně zapnete televizi a jdete třeba skládat prádlo ze sušičky.
Může se to zdát jako další šílený výmysl, ale celá funkce „Watch Now“ je založena na netflixovském algoritmu (ne že by byl dokonalý), který primárně přehrává epizody seriálů, které máte rozkoukané, tituly z vašeho watchlistu, anebo tituly, které jsou podobné těm, které jste v nedávné době sledovali. Pokud tedy fandíte například masovým vrahům, dostanete jejich nekonečný příděl v dalších dnech. Netflix zároveń při spuštění pořadu krátce vysvětluje, proč daný pořad zvolil a nabízí i možnost titul přeskočit a přejít na další, pokud by vám volba nevyhovovala.
Zdá se, že Netflix dospěl k závěru, že jestli něco publikum trápí, je to možnost volby. Ostatně podle statistik potřebuje průměrný uživatel 8 minut na rozhodnutí, co bude sledovat. S novou funkcí jakékoli rozhodování zkrátka odpadne. A upřímně řečeno, při bingewatchingu celé řady seriálu se dá podobná funkce pouze kvitovat. Alespoň nic dalšího neodvede vaši pozornost.
Je rok 2024 a v Česku už se zabydlely streamovací služby jako Netflix, Max či Voyo. Kterou z nich vybrat? Které jsou ty nejlepší a nejpopulárnější streamovací platformy v ČR? Nabízíme velký přehled všech streamingových platforem u nás.
Mnoho odborníků předpokládalo, že pro Netflix bude Irčan především výstavním projektem pro sběr cen a zvyšováním prestiže, u kterého nebude sledovanost tak vysoká. To se ale nepotvrdilo, protože podle agentury Nielsen snímek vidělo v prvních pěti dnech 17.1 milionů amerických domácností.
Superhrdinský seriál The Boys patřící společnosti Amazon, jenž je k dispozici skrze její platformu Prime Video, nepochybně patřil na seriálové scéně k největším překvapením letošního roku. Autoři nás tak prvním teaserem obsahujícím litry krve lákají na druhou řadu.
Pokračování příběhů Alana Moorea a jeho aktualizace pro dnešní dobu si po kritické chvále nadále udržuje i skvělá čísla sledovanosti. Šeptanda mezi přáteli i na sociálních sítích o jeho kvalitách navíc jeho rating ještě posiluje.
Netflix, který nedávno oficiálně vstoupil do Česka, přidal na tempu a krom již obligátních titulků začal razantněji dodávat i dabingová znění nejen ke svým originálům, ale i k nakoupeným licenčním snímkům.