Kazmova bublina splaskla! Recenze s ONEMANSHOW: THE MOVIE nemají slitování © Bontonfilm

Kazmova bublina splaskla! Recenze s ONEMANSHOW: THE MOVIE nemají slitování

Velkolepá reklamní kampaň, velikášské řeči, ale podle recenzí také jedna velká katastrofa. Recenze nenechávají na Kazmově ONEMANSHOW nit suchou. Jen pár recenzentů a influencerů nachází alespoň pár slov chvály.

Kazma Kazmitch alias Kamil Bartošek rozjel se svým promo týmem v posledních týdnech vskutku velkolepou reklamní kampaň na svůj nejnovější projekt ONEMANSHOW: The Movie. Ten vstupuje do kin již 17. srpna a podle Kazmy má být unikátní svým přesahem do reality, jenž je hlavním tahákem pro většinu diváků. Všechno totiž v rámci kampaně cílí na to, aby lidé dorazili do kin co nejdříve, a to z toho důvodu, aby jim žádná informace a překvapení neutekly. Jenže jak se zdá dle ohlasů influencerů a recenzentů, všechno je to – trochu podle očekávání – jen nafouknutá bublina, která ihned po premiéře 15. srpna splaskla.

Recenze bez slitování

Kupříkladu František Fuka na svém blogu nešetří kritikou a dle jeho mínění reklamní kampaň pouze kamufluje prázdnotu filmu, který postrádá jakýkoli zajímavý obsah. Jde sice o papírově interesantní mockumentární poctu / parodii na hollywoodské filmy, film ale nedává žádný smysl a je dle Fuky totálně odtržený od reality. S Fukovými slovy víceméně souzní i Mirka Spáčilová, která v recenzi nadělila slabých 35 procent a označila film za překvapivě málo rebelský či provokativní a vyloženě rozpačitý ve chvíli, kdy se snaží sdělovat jakákoli životní moudra.

S tím souhlasí i generačně mladší Petr Cífka z MovieZone, který se opírá mimo jiné do Kazmovy zoufalé snahy film nějak smysluplně zakončit. Tentokrát se mu však nedaří pozitivní spin jako v případě předchozích projektů, kde z rukávu vytáhl charitu a publikum mu návnadu spolklo i s navijákem. Ústřední dějová linka je podle Cífky vachrlatá a nedostatečná pro celkovou stopáž. Nechybí pak samozřejmě samoúčelnost a dosti okatá snaha dostat do filmu co nejvíc product placementu.

Influenceři v rozpacích

Za kostrbalost a polo-amatéřinu film kritizuje i Jan Varga, který mluví o rychle splasknuté bublině a o tom, že se nový Český sen rozhodně nekoná. Kritický byl přitom na Twitteru i YouTuber Stanislav Hruška, který se proslavil díky svému podcastovému pořadu StandaShow. Podle něj ONEMANSHOW chybí dřívější režisér Markus Krug, mix reality a fikce považuje za nepodařený a „konec je WTF“ a bez emocí. Oceňuje ale alespoň Kazmovo herectví, které je prý lepší než v případě Anny Šulc z Cool Girl!, a vše uzavírá tím, že je Kazma „víc business man než filmař.“ Samotnou influencerku Annu Šulc film na druhou stranu bavil velmi, což se nedá říct o jiné influencerce Bé Ha Nguyen, která je sice spokojená se začátkem a koncem, moc jí ale nebavilo všechno mezi tím.

Kazmu reakce prozatím moc trápit nemusí, protože řada kin hlásí rekordní předprodeje a dokonce se navyšovaly počty sálů. Film má přitom v premiérovém týdnu nasadit téměř 300 kin, což je dle distribuční společnosti Bontonfilm rekord. Bude každopádně zajímavé sledovat, co se o nastávajícím víkendu stane. Zda bude návštěvnost růst, anebo budou reakce běžných diváků podobně vlažné a sály se začnou rychle vyprazdňovat. Kazma každopádně potřebuje udržet zájem vysoko, protože se rozpočet vyšplhal na obřích 70 milionů a ty se ani s lavinou product placementu nesplácí snadno.

Zdroj: FFFILM / MovieZone / Twitter / Instagram

18 893 zobrazení   596 se líbí
Největší oscarový film Netflixu odhalen. Trailer slibuje proměnu hollywoodského fešáka
16.08.2023 16:40:00 | Filmové novinky

Málokomu se podaří tak hladký a úspěšný přechod od herectví k filmové režii, jako se to povedlo Bradleymu Cooperovi. Jeho debut Zrodila se hvězda sice posbíral množství ocenění, přesto trvalo pět let, než natočil svůj druhý film. Dočkáme se jej koncem tohoto roku.

Fenomenální pokračování nejlepšího Spider-Mana je konečně online
15.08.2023 16:50:00 | Filmové novinky

Fantastické pokračování snímku Spider-Man: Paralelní světy vstoupilo do českých kin 31. května letošního roku a po 75 dnech je novinka Napříč paralelními světy konečně dostupná online. Zatím jen na jedné službě, brzy ale přibudou další.

Henry Cavill přepsal dojemnou scénu Zaklínače. Trapnou verzi scenáristů odmítl
15.08.2023 15:30:00 | Filmové novinky

Pro Henryho Cavilla nebyl seriál Zaklínač jen běžnou prací, za kterou dostal zaplaceno. Jako fanoušek knižní předlohy se neustále snažil do role i příběhu dostat to, co je podle něj pro Sapkowského dílo stěžejní. A když se měl v jedné z nejdojemnějších scén rozloučit se svým milovaným koněm, neváhal a dopřál mu rozlučku, která scenáristy vůbec nenapadla.

Kazmovu filmovou OneManShow čeká rekordní premiéra. Chystají se přísná opatření
15.08.2023 15:00:00 | Filmové novinky

Celovečerní verze OneManShow humoristy Kazmy se řítí do kin. Film, který má završit populární pořad, provází přísná bezpečnostní opatření a kinaři očekávají rekordní tržby.