FB pixel

Investice do filmů a seriálů, ve kterých se divák může sám rozhodnout, jakým směrem se bude děj dále vyvíjet a které mají mnoho různých konců, se podle viceprezidenta Netflixu Todda Yellina zdvojnásobí. Dle jeho slov za to může překvapivě velká sledovanost posledního dílu seriálu Black Mirror s názvem Bandersnatch. V Netflixu se tak shodli na tom, že do interaktivního obsahu budou investovat více prostředků a v horizontu dvou let bychom se tak mohli dočkat více příběhů s možností vlastního rozhodování.

Cindy Holland, viceprezidentka pro původní obsah Netflixu, zase zveřejnila některá zajímavá statistická data. Odhalila například, že průměrný předplatitel Netflixu stráví sledováním filmů a seriálů okolo dvou hodin. Zdaleka nejvíce pak uživatelé ke sledování využívají televizi, popřípadě ji kombinují s mobily a tablety. Sledování pouze na mobilech je spíše menšinovou záležitostí, více uživatelů takto sleduje Netflix pouze na rozvíjejících se trzích, to je však podle Hollandové stále minoritní skupina předplatitelů. Netflix se dle ní nyní potřebuje soustředit i na mimoamerické trhy. Působí ve 190 zemích a 80 % svých akvizic nyní realizuje mimo USA.

Po úspěchu Bandersnatche Netflix zvýší investice do interaktivního obsahu  |  Streaming novinky  |  před 2 měsíci  |  148 přečtení  |  6 líbí se  |  2 komentáře

Petr Kollár

Formovaly ho akčňáky, sci-fi a horory z osmdesátek a devadesátek. Posléze na VHS během dvou dnů bingewatchnul Twin Peaks a s ním se zrodila i láska k dlouhým vyprávěním, které s příchodem Netflixu získaly tu pravou platformu. Dnes se věnuje hollywoodské klasice, hongkongskému akčnímu filmu, japonskému anime i evropskému artu. Před pár lety se začetl do komiksových světů (a v poslední době mangy obzvláště). Rád se prochází po horách, miluje lesy a nepohrdne kvalitním pivem.

Komentáře k článku Po úspěchu Bandersnatche Netflix zvýší investice do interaktivního obsahu

Další články jako Po úspěchu Bandersnatche Netflix zvýší investice do interaktivního obsahu

Streaming novinky  |  před 5 dny  |  8

YouTube Premium a Music konečně v Česku. Vyplatí se?

Google po měsících slibů konečně přišel se svou prémiovou verzí dříve známou jako YouTube Red i do České republiky. A přinesl i hudební verzi YouTube Music, která nahradí dosavadní Hudbu Play. číst více

Streaming novinky  |  před 6 dny  |  13

Disney už plně vlastní Hulu, Universal prodává svůj zbylý podíl

Ve streamingové válce došlo k dalšímu strategickému posunu sil. Jak někteří předpovídali, Universal prodává svůj podíl v online půjčovně Hulu, kterou nyní zcela ovládá pouze Disney. Ve svém souboji proti Netflixu a dalším tak bude nově vlastnit už dvě velké služby, letos na podzim mu přibude Disney +. číst více

Streaming novinky  |  před 6 dny  |  3

Nová aplikace Apple TV je k dispozici, nyní i pro televizory Samsung

Redesignovaná aplikace, zprostředkující mimo jiné přístup do iTunes videotéky, je poprvé dostupná i mimo domovskou Apple platformu. Televize od jihokorejského Samsungu navíc získaly podporu pro AirPlay 2. číst více

Streaming novinky  |  před 7 dny  |  17

Drsné komiksy nezmizí. Netflix má dohodu s vydavatelem Hellboye

Exkluzivní smlouva, kterou podepsala internetová televize Netflix a produkční společnost Dark Horse Entertainment, slibuje do budoucna filmové a seriálové adaptace nejrůznějších komiksů. Dočkáme se nových zpracování Hellboye či Sin City? číst více

Streaming novinky  |  před 12 dny

Hozená rukavice HBO. Netflix po Dolby Atmos znovu navyšuje kvalitu zvuku

Streamovací gigant Netflix zasazuje další výrazný úder konkurenci. Přichází s adaptivní streamovací technologií, kterou ocení především zvukoví náruživci. číst více

TOPlist TOPlist TOPlist