☰ Menu
Filmtoro
Hledej ⟫

Po úspěchu Bandersnatche Netflix zvýší investice do interaktivního obsahu

Po mezinárodním úspěchu posledního dílu série Black Mirror Bandersnatch se v Netflixu rozhodli investovat do interaktivního obsahu více peněz. Oznámena byla ale i další zajímavá statistická čísla sledovanosti.

Po úspěchu Bandersnatche Netflix zvýší investice do interaktivního obsahu

Investice do filmů a seriálů, ve kterých se divák může sám rozhodnout, jakým směrem se bude děj dále vyvíjet a které mají mnoho různých konců, se podle viceprezidenta Netflixu Todda Yellina zdvojnásobí. Dle jeho slov za to může překvapivě velká sledovanost posledního dílu seriálu Black Mirror s názvem Bandersnatch. V Netflixu se tak shodli na tom, že do interaktivního obsahu budou investovat více prostředků a v horizontu dvou let bychom se tak mohli dočkat více příběhů s možností vlastního rozhodování.

Cindy Holland, viceprezidentka pro původní obsah Netflixu, zase zveřejnila některá zajímavá statistická data. Odhalila například, že průměrný předplatitel Netflixu stráví sledováním filmů a seriálů okolo dvou hodin. Zdaleka nejvíce pak uživatelé ke sledování využívají televizi, popřípadě ji kombinují s mobily a tablety. Sledování pouze na mobilech je spíše menšinovou záležitostí, více uživatelů takto sleduje Netflix pouze na rozvíjejících se trzích, to je však podle Hollandové stále minoritní skupina předplatitelů. Netflix se dle ní nyní potřebuje soustředit i na mimoamerické trhy. Působí ve 190 zemích a 80 % svých akvizic nyní realizuje mimo USA.


⏰ 12. 3. 2019   🧑‍💼 Petr Kollár   🩶 6   📰 Streaming novinky


📨 Nevíš, na co koukat?

Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!



📰 Poslední filmové novinky

Další: Novinky ·  České ·  Tipy ·  Data ·  Kvízy  ·  Trailery ·  Rozhovory ·  Vše


TP pixel