☰ Menu
Filmtoro
Hledej ⟫

Streamovací společnosti vyráží do boje proti sdílení hesel

Kontrola přístupu předplatitelů ke streamovacím platformám a snaha zabránit neoprávněnému užívání dalším uživatelům prostřednictvím sdílení hesla, se stává novou prioritou streamovacích společností, které ještě donedávna tvrdily, že se o žádný problém nejedná.

Streamovací společnosti vyráží do boje proti sdílení hesel

Protože dnes chce mít téměř každá společnost, která vlastní jen trochu slavnější seriál či vyrábí nějaký audiovizuální obsah, svou vlastní streamovací platformu, bude zanedlouho i těch relevantních na trhu tolik, že nebude pro normálního člověka udržitelné nejen předplácet si jich takové množství, ale vůbec se vyznat kdo je kdo a kdo má co. Tento problém samozřejmě pomůže vyřešit Filmtoro, ale i dnes není neobvyklé, že si v kruhu přátel či rodiny někdo předplácí třeba jednu službu a sdílením hesel mezi sebou se prakticky zadarmo dostanou k obsahu služby jiné. A protože hrozí, že by se tyto praktiky ještě více rozšířily, rozhodly se tyto společnosti jednat. Podle serveru The Hollywood Reporter uskupení ACE (Alliance for Creativity and Entertainment) vytvořilo pracovní skupinu zaměřenou na omezení neoprávněného přístupu k obsahu. Ačkoli ACE bude řešit různé problémy související s tímto tématem, jako hlavní prioritu si zadala neoprávněné sdílení hesel.

Pokud vám ACE něco připomíná, máte pravdu, je to právě ta organizace, která stála za u nás mediálně velmi propíraným koncem stránky TopSerialy.to a která sdružuje větší studia jako jsou Disney, Sony, Warner Bros, Netflix či Paramount, ale i další jako Lionsgate, AMC a MGM. Členem je také Amazon a konglomerát Comcast. Zatím není jasné jak konkrétně bude ACE ohledně sdílení hesel postupovat a jaké konkrétní kroky v budoucnu zavede. Podle posledních dat své heslo dalo přátelům mimo okruh rodiny až 14 % uživatelů Netflixu, 11 % zákazníků Hulu a 6 % předplatitelů Amazonu. Každopádně se jedná o velký obrat v chování těchto společností, protože ještě nedávno padaly prohlášení jako “tento problém nemá žádné dopady na naše podnikání” (HBO) či trochu pesimističtější “sdílení hesel je něco, s čím se musíme naučit žít” (Netflix).


⏰ 8. 11. 2019   🧑‍💼 Petr Kollár   🩶 10   📰 Streaming novinky


📨 Nevíš, na co koukat?

Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!



📰 Poslední filmové novinky

Další: Novinky ·  České ·  Tipy ·  Data ·  Kvízy  ·  Trailery ·  Rozhovory ·  Vše


TP pixel