Pozitivní šeptanda kolem zombie thrilleru The Last of Us se mezi diváky šíří opravdu závratně. Už sledovanost prvního dílu byla parádní, ale teprve druhá epizoda, která zaznamenala nový rekord pro HBO, ukazuje, že zde máme velkou seriálovou událost.
Zdroj: Variety
Minulý týden jsme na našem webu informovali o parádních číslech sledovanosti, kterých dosáhla první epizoda videoherní adaptace The Last of Us. V neděli večer 15. ledna se na ni dle agentury Nielsen dívalo 4,7 milionu diváků, čímž se tento zombie thriller stal druhým nejúspěšnějším debutem stanice od roku 2010, kdy tuto novinku překonala jen loňská premiéra Rodu draka. V neděli 22. ledna se vysílala druhá epizoda této adaptace slavné videohry a opět to byla pro HBO nádhera, protože hype vzniklý kolem seriálu nabaluje diváky ve velkém. Druhý díl nakonec dokázal přilákat ještě větší publikum než úvodní epizoda, navíc seriál zdolal nový divácký rekord pro HBO.
Dle společnosti Nielsen a dodaných dat od Warner Bros. Discovery přilákal druhý díl v neděli večer dohromady 5,7 milionů diváků. To představuje 22% nárůst oproti první epizodě, přičemž Warner Bros. Discovery posléze uvedla, že tato sledovanost po dvou dnech od premiéry překonala hranici 10 milionů diváků. Podle HBO je tento divácký vzestup mezi prvním a druhým dílem „největším nárůstem sledovanosti ve 2. týdnu od premiéry u původního dramatického seriálu HBO v historii platformy". Ohromující divácká čísla The Last of Us potvrdila HBO i aktualizací dat sledovanosti prvního dílu, když odhalila, že týden od premiéry ji vidělo více než 18 milionů diváků, což je téměř čtyřnásobný nárůst oproti premiérovému večeru.
⏰ 24. 1. 2023 🧑💼 Petr Kollár 🩶 420 📰 Streaming novinky
Nech si každý pátek podvečer zdarma doručit do svého inboxu náš nový newsletter s filmovými tipy, trailery či novinkami. Jdu na to!
Další: Novinky · České · Tipy · Data · Kvízy · Trailery · Rozhovory · Vše