Václav Urbánek

Václav Urbánek

Václav Urbánek recenze

60
Václav Urbánek ohodnotnil The Titan
před 24 dny

Podobně jako v případě nedávnýho třetího Cloverfieldu, i The Titan se vás snaží nalákat na mnohem zajímavější žánr, než jakej ve skutečnosti nabízí. Cloverfield Paradox si ve svých prvních zhruba 20 minutách slušně pohrával s tématama Horizintu události, The Titan zase slibuje příběh ve stylu kultovní Mouchy Davida Cronenberga. A i když v obou případech tohle všechno postupně vyšumí a oba filmy ve svým žánrovým potenciálu rapidně zesterilní, tak zatímco třetí Cloverfield byl od začátku do konce opravdu silnej produkční chaos, The Titan pořád může nabídnout alespoň pár zajímavejch momentů a interakcí mezi postavama. Bohužel ale vážně jenom pár…

60
Václav Urbánek ohodnotnil Cloverfield Paradox
před 2 měsíci

Novýmu Cloverfieldu by šla vyčíst spousta věcí typickejch pro většinu filmů potýkajících se s vesmírnou izolací. Že postavy nejsou dostatečně zajímavý, že atmosféra kolem nich není dostatečně hustá a tudíž že jejich příběh negraduje dostatečně napínavě. Můj hlavní problém je ale spíš v tom, že zatímco ve svý první třetině vás Cloverfield Paradox navnadí svýma odvážnýma nápadama a příslibem neotřelý žánrovky, zbytek filmu je vlastně jenom směs nudy a nevyužitýho potenciálu.

20
Václav Urbánek ohodnotnil Star Wars: Poslední z Jediů
před 4 měsíci

Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii se někdo naprosto totálně posral.

70
Václav Urbánek ohodnotnil Liga spravedlnosti
před 5 měsíci

Filmová Justice League je jako Frankensteinovo monstrum. Už na první pohled je to sice nelidská splácanina, i tak s ní ale člověk prostě musí soucítit.

40
Václav Urbánek ohodnotnil Star Trek Discovery
2017

CBS se snaží udělat Star Trek znovu trendy tím, že z něj dělá moderní temnou a cynickou pičovinu. Kupodivu jim to ale nežeru ani já.

Václav Urbánek - uložené filmy

Václav Urbánek články

7 filmů k 70. narozeninám Johna Carpentera

před 3 měsíci   Tipy na film   5 líbí se   1 komentář

V době, kdy na nás z řad filmových novinek útočí nejen nekrology slavných umělců a celebrit, ale k tomu snad i ještě depresivnější odhalení jejich různých sexuálních skandálů, si filmový fanda musí vážit každé pozitivní zprávy. A že mistr filmového hororu John Carpenter dnes oslavil hezky kulatých 70. let, to rozhodně stojí za oslavu… třeba zkouknutím těchto sedmi jeho kultovních bijáků.