FB pixel TP pixel
Předplacené karty Netflixu jsou konečně v Česku. Přesně na vánoční trh © TMDB

Předplacené karty Netflixu jsou konečně v Česku. Přesně na vánoční trh

Netflix nadále potvrzuje, že to s Českou republikou myslí vážně. Počeštěné uživatelské prostředí, přibývání českého obsahu i lokalizace. A nyní i možnost kupovat předplacené karty, které jsou v zahraničí standardem.

Streaming novinky

Netflix i bez platební karty

Netflix totiž Českou republiku zahrnul do seznamu zemí, které nabízí předplacené karty, na nichž je nahrána určitá výše kreditu, kterou kupující zaplatí v trafice, drogerii či jiném partnerském obchodě a následně pouze vloží kód na stránce Netflixu a službu si tak nabije stejně jako třeba telefon, pokud používá nákupy kreditů. Výhodou je samozřejmě snadná dostupnost díky stovkám prodejních míst napříč republikou, okamžitá platnost po zadání do systému Netflixu a absence nutnosti používat platební kartu. Pokud už má navíc uživatel kartu v prostředí Netflixu registrovanou, systém sám upřednostní zakoupenou předplacenou kartu a přestane finance z karty strhávat.

Ideální dárek k Vánocům

Předplacené karty Netflixu jsou konečně v Česku. Přesně na vánoční trh © TMDB

Předplacené karty mají tři cenové stupně: 400 Kč, 1000 Kč a 4000 Kč. Jedná se skutečně jen o kredit, logicky tak není užití karet omezeno na některý ze třech tarifů Netflixu, podle kterých se následně bude řídit strhávání měsíčních poplatků. Při koupi karty v ceně 4000 Kč budete tedy mít Netflix při využití nejvyššího UltraHD tarifu předplacený na 12,5 měsíce. Připomeňme, že tarify Netflixu jsou aktuálně nastavené na 199 Kč (základní v SD rozlišení), 259 Kč (HD rozlišení pro 2 ve stejnou dobu aktivní uživatele) a 319 Kč (UltraHD rozlišení pro až 4 ve stejné chvíli aktivní uživatele). Načasování Netflixu přitom určitě není náhodné. Blíží se vánoční svátky a předplacená karta jistě udělá radost filmovým a seriálovým fandům v nejedné rodině.

Předplacené karty Netflixu jsou konečně v Česku. Přesně na vánoční trh © TMDB

Vzhledem k pandemii a s ní spojenými omezeními lze zatím karty pořídit online v herní síti JRC, osobně pak v trafikách Geco či obchodech Billa. V dohledné době však mají být dostupné i v drogeriích DM a v řetězcích Kaufland a Penny. Po zvednutí opatření proti koronaviru pak karty zakoupíte například i v obchodech jako PEPCO, Expert nebo i v již zmíněném JRC, jehož pobočky jsou aktuálně uzavřené. Dostupnost karet by měla celkově být na zhruba 1500 míst napříč republikou.

 4 521 zobrazení   72 se líbí
Nová Bondovka pod tlakem. O koupi za stamiliony mají zájem Netflix i Apple
Nová Bondovka pod tlakem. O koupi za stamiliony mají zájem Netflix i Apple
25.10.2020 10:30:00 | Streaming novinky

James Bond sice nemá v nové bondovce čas zemřít. To ale neznamená, že nám to bude dokazovat v kinech. Po dvou odkladech premiéry totiž může zamířit na streamovací služby, jako Netflix či Apple TV+. Ty už byly ohledně filmu v jednání se studiem MGM, které je nyní finančně hodně nervózní.

Streamingová služba Quibi končí. Investorům prodělala 2 miliardy dolarů
Streamingová služba Quibi končí. Investorům prodělala 2 miliardy dolarů
23.10.2020 11:00:00 | Streaming novinky

Teprve v dubnu spuštěná streamovací služba krátkých forem s názvem Quibi končí. Její majitelé se ji po neúspěšném startu snažili v poslední době prodat. To jim ale nevyšlo a platforma proto bude ukončena.

Netflix za 3. čtvrtletí přidal méně předplatitelů, než se čekalo
Netflix za 3. čtvrtletí přidal méně předplatitelů, než se čekalo
21.10.2020 9:00:00 | Streaming novinky

Velmi očekávané výsledky Netflixu za uplynulé tři měsíce jsou venku a investoři jsou mírně zklamaní. Zatímco druhé čtvrtletí bylo z pohledu nárůstu rekordní, tentokrát se noví zákazníci moc nehrnuli. Na vině je podle všeho slabší letní sezóna.

Disney mění strategii. Zaměří se na streaming, kina jdou stranou
Disney mění strategii. Zaměří se na streaming, kina jdou stranou
14.10.2020 9:00:00 | Streaming novinky

Společnost Disney se rozhodla kvůli současné světové situaci přehodnotit budoucí směřování a své síly nyní mnohem více zaměří na rozvoj online obsahu, zejména pak bude rozvíjet kanál Disney+.