FB pixel TP pixel
Češi dobývají Netflix napínavou novinkou s Rodenem. Trumfli i novou fantasy © Bontonfilm

Češi dobývají Netflix napínavou novinkou s Rodenem. Trumfli i novou fantasy

Jestli nějaké filmy vládnou tuzemskému Netflixu, pak jsou to obecně fantasy, sci-fi či romantické komedie, které vždy přilákají široké publikum. Novinka Roberta Sedláčka Promlčeno však zaútočila na netflixovský TOP 10 z žánru kriminálního thrilleru a prokázala, že nemusíte mít hromadu peněz, abyste zasvítili na přední pozici.

24. 11. 2022 15:30 | Streaming novinky

Promlčeno vstupovalo do českých kin na konci letošního dubna a na rozdíl od jiných filmů na SVOD rozhodně nespěchalo. Příběh o muži, který se po 20 letech vrací do rodného města, aby se jednou provždy vyrovnal se svou minulostí, si nejprve poctivě prošel TVOD služba jako iTunes, DaFilms či O2TV a až 17. listopadu se objevil i na Netflixu – tedy streamovací službě za předplatné. Dohromady mu tak cesta trvala z kina až na Netflix dlouhých a na dnešní dobu netypických 203 dnů. Vypadá to však, že nemusíte na streamovacího obra dorazit brzy, abyste udělali fajnová čísla sledovanosti, tuzemští diváci si totiž Promlčeno v hlavní roli s Karlem Rodenem našli a film tak vystřelili po sérii druhých míst až na přední pozici.

Mezi filmy přitom není zrovna malá konkurence. Vždyť teprve nedávno Netflix uvedl fantasy Snivokraj s Jasonem Momou, historické drama Irský zázrak s Florence Pugh nebo sérii vánočních filmů Vánoce s tebou a Vánoce na spadnutí. V nabídce ještě v minulých dnech byla i česko-slovenská koprodukce Láska hory přenáší, ta ale po sérii umístění na chvostu TOP 10 vyklízí pozice, zatímco Promlčeno pokračuje na špici.

Podle dat naší platformy FlixPatrol navíc Promlčeno patří mezi 10 nejúspěšnějších filmů za celý listopad, v tomto žebříčku mu prozatím patří krásná 9. pozice v rámci tuzemského trhu. Až za ním je například akční pecka z Francie Ztracená kulka 2. Úspěch Promlčena na Netflixu přichází poté, co se mu slušně dařilo i na iTunes, zde se film po 30 dní pohyboval na průměrné 6. pozici v nejsledovanějších snímcích. Robert Sedláček zkrátka dokázal svou novinkou zaujmout.

Zdroj: FlixPatrol

Petr Semecký
Stresem prorostlý workoholik, který jednou rukou analyzuje festivalový art, druhou chystá preview nejžhavějšího blockbusteru a nohama sepisuje seznamy filmů a seriálů, které musí ve volném čase konečně „bingvočnout“. Milovník dobrého jídla, půlmaratonec, technologický nadšenec a sběratel všeho možného.
Jak se zbavit parazitů na Netflixu? Nová funkce vyhodí bejvalku i spolubydlícího
Jak se zbavit parazitů na Netflixu? Nová funkce vyhodí bejvalku i spolubydlícího
21.11.2022 15:00:00 | Streaming novinky

Netflix ve své aplikaci právě představil zbrusu novou funkci. Ta uživateli nabízí detailní přehled o zařízeních, která jsou k jeho účtu připojena, a navíc mu umožní je i vzdáleně odpojit.

Disney Plus skokově roste a dotírá na Netflix. V růstu předplatitelů pomáhají i Češi
Disney Plus skokově roste a dotírá na Netflix. V růstu předplatitelů pomáhají i Češi
09.11.2022 12:00:00 | Streaming novinky

Poslední z velkých hráčů oznámil svoje kvartální výsledky. Na první pohled vypadá číslo 162 miliónů předplatitelů pro Disney+ impozantně, je to o 10 miliónů více než se čekalo. Ale ruku v ruce s tím jdou i obavy z propadu zisku a neradostného výhledu do budoucna.

Netflix s reklamou zaskočil uživatele. Řada velkých filmů a seriálů najednou chybí
Netflix s reklamou zaskočil uživatele. Řada velkých filmů a seriálů najednou chybí
08.11.2022 15:20:00 | Streaming novinky

Netflix ve vybraných zemích spustil svou levnější variantu předplatného, která výměnou za nižší pravidelné platby zahrnuje reklamy. Uživatelé se však musí smířit s absencí řady titulů a také nekonzistentním zjevováním samotných reklamních spotů.

Proč Netflix zavádí levné předplatné s reklamou? Odhady tržeb jsou ohromující
Proč Netflix zavádí levné předplatné s reklamou? Odhady tržeb jsou ohromující
06.11.2022 12:00:00 | Streaming novinky

Netflix do letošního roku nevkročil nejšťastnější nohou a zaznamenal pokles svých předplatitelů. Ačkoli ztráty nebyly až tak bolestivé, společnost se rozhodla bránit novým typem předplatného s reklamou. Ten nyní zavádí v USA, Pacifiku a vybraných evropských zemích.