Sci-fi roku od Netflixu? Novinka s hvězdou Vyproštění sklízí chválu © Netflix

Sci-fi roku od Netflixu? Novinka s hvězdou Vyproštění sklízí chválu

V pátek na Netflixu debutuje jedna z nejočekávanějších červnových novinek – sci-fi Spiderhead s Chrisem Hemsworthem v hlavní roli maniakálního vědce. Jak se film líbil prvním divákům?

14. 6. 2022 7:00 | Filmové novinky

Chris Hemsworth po akčním nářezu Vyproštění a před jeho chystaným pokračováním stihl pro Netflix natočit ještě sci-fi Spiderhead. V něm spojil síly s režisérem Josephem Kosinskim, který právě sklízí ze všech stran chválu za v kinech řádícího Mavericka. Premiéra snímku ve stylu příběhů Philipa K. Dicka nás čeká již tento pátek a dle synopse se můžeme těšit na Hemswortha, který ztvární farmaceutického génia, který využívá futuristické vězení jako prostor pro své experimenty. Do jeho programu se pak výměnou za zmírnění trestu přihlásí dva vězni, kteří se nechají testovat drogami měnícími mysl. A protože začaly Twitter zaplavovat reakce prvních diváků, můžeme se podívat, co na chystanou novinku říkají.

Podle některých reakcí se můžeme těšit na opravdu bizarní show. Spiderhead má být atmosférickým a znepokojivě klaustrofobickým thrillerem, který je mnohem vtipnější a podivnější, než se odvážily ukázat trailery. Celý film pak prý stojí na naprosto fenomenálním a podmanivém hereckém výkonu Hemswortha, který je prostě k sežrání. Tomu pak zdatně sekundují Miles Teller a Jurnee Smollett v rolích vězňů, kteří podstoupili experiment a dodávají filmu emocionální hloubku, která nutí diváky proniknout hlouběji do nejtemnějších tajemství jejich duší. Chválený je také režisér Kosinski za zvolený filmový tvar, jehož podivnou atmosféru dotváří a zvýrazňují parádně vybrané kostýmy, výprava a naprosto uhrančivý yacht rockový soundtrack. Spiderhead pravděpodobně nebude patřit mezi nejvýznamnější projekty jeho tvůrců, scénář má často velké rezervy, ale za vidění určitě stojí.

Netflix chystá záplavu sci-fi. Trailery lákají na mimozemšťany, zrůdy i troly
12.06.2022 12:00:00 | Filmové novinky

Během tzv. Geeked Weeku si Netflix pro své diváky připravil řadu novinek. Publikum hodlá zaplavit vlnou sci-fi a fantasy. Od seriálu o mladých „superhrdinech“ a mimozemské invazi až po mýtického trola, který přepíše norské dějiny. Kdy se na novinky můžeme těšit a o čem vlastně budou?

Další hit Voyo? Po Ivetě přichází nový seriál inspirovaný krutým osudem
10.06.2022 8:00:00 | Filmové novinky

Po minisériích Iveta a Případ Roubal přináší streamovací služba Voyo novou minisérii navazující na popularitu projektů natočených podle skutečné události.

Totální nářez! Epické finále Stranger Things 4 ukazuje první záběry
09.06.2022 19:00:00 | Filmové novinky

Příběh Jedenáctky a jejích přátel neskončil. Netflix po 7 epizodách v první části čtvrté řady Stranger Things servíruje krátkou upoutávku lákající na velkolepé finále střetu se zlem z Upside Down.

HBO nechalo zcenzurovat kontroverzní komedii. Režisérova reakce je geniální
09.06.2022 11:00:00 | Filmové novinky

Jeden z festivalových hitů loňské sezóny se právě objevil na HBO Max. To ale potřebovalo upravenou, lehce cenzurovanou verzi s novým úvodem. A stejně jako jeho tvůrce, i úprava samotného filmu je velice svérázná.