Jak jsme už dříve psali, streamovací služba SkyShowtime zdražuje od 23. dubna cenu za měsíční předplatné. Pokud jste službu ještě nevyzkoušeli, máte poslední možnost ji za stávající cenu pořídit. Od příštího týdne se navíc všech předplatitelů dotkne zavedení reklam.
17. 4. 2024 13:30 | Streaming novinky 17. 4. 2024 13:30 | Streaming novinkySlužba SkyShowtime, která v našem regionu spojuje značky studií Paramount a Universal, se po roce a kousek fungování u nás rozhodla k odvážnému kroku, a to ke zdražení svých služeb. Zatímco ještě loni jste během startu mohli pořídit SkyShowtime za 89 Kč v rámci zaváděcí 50% slevy, od dubna už se jelo pro všechny nové či navrátivší zákazníky za 179 Kč. A od 23. dubna, tedy po 14 měsících od startu, dochází k další změně - standardní předplatné, na které budou stávající zákazníci automaticky převedeni, zdražuje na 219 Kč za měsíc. Jestliže jste pořídili SkyShowtime v akci za polovinu, i tady se vám částka zvyšuje, protože akce byla definovaná procentuální slevou, ne konkrétní částkou, a to na 109 Kč. Jestli se vám tato akce vyhnula a čeká vás tedy mocný skok na 219 Kč, máte ještě jinou možnost, a to ručně si po 23. dubnu změnit vaše předplatné na nový tarif, který SkyShowtime zavádí - předplatné s reklamami. To bude stát jen 159 Kč, ale – jak je řečeno v názvu – budete si muset zvyknout na nové reklamní bloky před či během filmů a seriálů.
SkyShowtime je v tomto směru hollywoodským průkopníkem na našem trhu. Všechny streamovací platformy aktuálně řeší, jak získat více peněz od zákazníků, a když to nejde jen se zdražením předplatného, začaly nabízet i levnější tarif s reklamami. Netflix, Disney+ či Amazon Prime Video už v USA či západní Evropě tyto levné tarify s reklamou nabízí, ale k nám zatím tato novinka nedorazila. Pro Netflix či Amazon Prime Video platí, že obvykle zavedení levnějšího tarifu provázelo zdražení těch standardních, ale zatím Netflix i Amazon u nás k tomuto kroku nepřistoupili. Amazon dokonce pořád jede už skoro 8 let zaváděcí akci pro český trh, tedy předplatné za 79 Kč.
Netflix od lokalizovaného vstupu na český trh v roce 2019 také nezdražil (základní je za 199 Kč), ale podobně jako u Amazonu je to otázka času. Jako první odpálila zdražovací bombu u nás služba Disney+, když loni na podzim skočila z 199 Kč na 239 Kč, ale na rozdíl od většiny Evropy u nás právě levnější tarif s reklamou zatím neotevřela. Služba SkyShowtime tak v tomto směru bude patřit mezi průkopníky. Také HBO, které už v květnu přemění svůj HBO Max čistě na Max a zavede nové (zřejmě dražší) tarify, u nás reklamní tarif prozatím mít nebude. Prvenství v kombinaci reklam a předplatného ale jinak drží od loňského února česká Prima+ (99 Kč s reklamou, 149 Kč bez reklam).
Zdražení u SkyShowtime bude nejvíce kritizované za to, že ho nedoprovází žádná velká technická či obsahová novinka. Z velkých hráčů má SkyShowtime nejhorší technickou kvalitu, platforma vůbec nepodporuje 4K video a naprostá většina pořadů jede zvukově jen ve stereu. I když tedy nedávno dorazila na SkyShowtime pecka jako Oppenheimer, takový zážitek jako z kina (nedejbože z IMAXu) vás na platformě rozhodně nečeká. Také nabídka seriálových novinek je sice letos na první pohled rozmanitá, ale zatím žádná z nich (Veronika, Ted, Apples Never Fall, Žena ve zdi) nijak nenadchla. Sci-fi pecka Star Trek Discovery je potom hlavně pro fajnšmekry, ambiciózní adaptace Halo i přes zlepšení v druhé sezóně není globální peckou typu Fallout. A nové řady největších věcí jako Král Tulsy, Yellowstone nebo Starosta Kingstownu jsou zatím stále daleko. Stále také není aplikace pro herní konzole.
Vzhledem k ostré konkurenci a kartám, které nejsou úplně výherní, čeká SkyShowtime krušné jaro. Situaci se snaží zvrátit i jednou hodně speciální nabídkou, která bude platná jen do 22. dubna, a to je mimořádná sleva na dlouhodobém předplatné. Vedle ročního předplatného za 1429 Kč, které vám při při pořízení do rozhodného data srazí měsíční cenu na cca 119 Kč (jen pozor na automatické obnovení za rok za 1759 Kč), tu je ještě novinka půlročního předplatného pro ty, kdo nechtějí vydat tolik peněz najednou. Stojí 714,39 Kč na šest měsíců a opět tedy vyjde měsíční platba na cca 119 Kč. Pak dojde k automatickému přepnutí na měsíční platbu 219 Kč. Všechny ceny a objednávky můžete omrknout přímo na jejich stránkách.
Zdroj: SkyShowtime
ReklamaJe rok 2024 a v Česku už se zabydlely streamovací služby jako Netflix, Max či Voyo. Kterou z nich vybrat? Které jsou ty nejlepší a nejpopulárnější streamovací platformy v ČR? Nabízíme velký přehled všech streamingových platforem u nás.
Před dvěma měsíci se společnost Disney po vzoru Netflixu definitivně rozhodla bojovat se sdílením hesel. Šéf Disneyho Bob Iger nyní prozradil, kdy si bude divák za sledování účtu mimo domácnost muset připlatit.
Skupina Nova oznámila čerstvá čísla předplatitelů pro Česko a Slovensko, která podle ředitele Daniela Grunta překonávají dosavadní plány. Nova zároveň odhalila chystané projekty, s nimiž se pokusí definitivně dobýt tuzemský streamovací trh. Nebudou ale chybět ani novinky pro samotnou televizi.
Služba HBO Max, jak ji známe, 21. května zanikne. Na jejím místě vznikne nová služba Max, která již ztratí ikonické HBO v názvu, protože společnost Warner Bros. Discovery již nechce stavět především na obsahu slavné kabelové televize. Se změnou služby dojde i ke změně tarifů. A bohužel se dosavadním uživatelům zhorší kvalita služby.
A je to tady, spuštění Maxu v Česku má konečně datum. Staronové platformy se dočkáme stejně jako většina dalších států 21. května, tedy právě včas na letošní olympijské hry a novou řadu Rodu draka. Nové bude nejen jméno, ale i technický podvozek. Dostaneme hned dva různé tarify plus sportovní balíček.